Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Практикум з основ психологічних тренінгів
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 6.053.00.M.73
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: кандидат психологічних наук, доцент Романець Зоя Олексіївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати: місце і роль дисципліни в системі психологічних наук, її зв'язки з іншими психологічними галузями та науковими дисциплінами;
• виділяти психологічні проблеми в організаціях і здійснювати їх аналіз;
• аналізувати основні психологічні закономірності управлінської діяльності, лідерства та керівництва;
• здійснювати діагностику організаційних процесів в компанії та розробляти рекомендації щодо їх оптимізації;
• мати уявлення про знання індивідуально-психологічних, психофізіологічних властивостей особистості та їх урахування в системі управління.
• виділяти психологічні проблеми в організаціях і здійснювати їх аналіз;
• аналізувати основні психологічні закономірності управлінської діяльності, лідерства та керівництва;
• здійснювати діагностику організаційних процесів в компанії та розробляти рекомендації щодо їх оптимізації;
• мати уявлення про знання індивідуально-психологічних, психофізіологічних властивостей особистості та їх урахування в системі управління.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Загальна психологія,
- Психологія особистості,
- Психологія праці,
- Психологія конфлікту.
- Психологія особистості,
- Психологія праці,
- Психологія конфлікту.
Короткий зміст навчальної програми:
Психодіагностика працівників та груп працівників в організації; Впровадження психопрофілактичних та просвітницьких заходів для працівників організацій. Характеристика членів групи як фактор ефективності управління. Типи підлеглих. Психологія ділового спілкування в управлінні. Психологія конфліктів в управлінні та шляхи її вирішення. Вплив психологічного клімату в організації на ефективність в управлінні. Розробка та провадження психокорекційних та розвивальних заходів для працівників організацій. Визначення ефективності впровадження психологічних технологій.
Рекомендована література:
1. Карамушка Л. М. Психологія освітнього менеджменту: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Либідь, 2004. – 424 с.
2. Карамушка Л. М. Психологія управління: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів та слухачів інститутів післядипломної освіти. – К.: Міленіум, 2003. – 344 с.
3. Лозниця В. С. Психологія менеджменту: Навчальний посібник. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2000. – 512 с.
2. Карамушка Л. М. Психологія управління: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів та слухачів інститутів післядипломної освіти. – К.: Міленіум, 2003. – 344 с.
3. Лозниця В. С. Психологія менеджменту: Навчальний посібник. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2000. – 512 с.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, експрес-тестування, якість виконання письмових практичних завдань;
• підсумковий контроль: на основі поточних балів за 100-бальною шкалою.
• підсумковий контроль: на основі поточних балів за 100-бальною шкалою.