Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Analysis of Domestic Tourism Market

Спеціальність: Tourism
Код дисципліни: 6.242.01.E.66
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Tourism
Лектор: Senior Lecturer Y. Rymar
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- knowledge of the theoretical bases of market analysis methods;
- principles of market research;
- ability to perform descriptive, causes and fieldwork;
- build the sample, prepare data for primary treatment, to structure their;
- measure and analyze structure, environment and tourism market capacity.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
higher and applied mathematics, marketing
Короткий зміст навчальної програми:
The subject of market research. Sources. Qualitative and quantitative analysis methods. Place the sphere of tourism services in a market economic system. Features of formation and functioning of the tourism market. Principles of the tourism market structuring. Assessment of market conditions, determination of market size, comparative assessment of market shares of companies in the regional tourism market.
Рекомендована література:
1. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) [3-є вид., перероб. та доп.]/ O.O. Любіцева. – К.: Альтпрес, 2006. – 436 c.
2. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу. [монографія]/ Т.І. Ткаченко. – 2-ге вид., випр. та доповн. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 463 с.
3. Центральна статистична класифікація продукції за видами економічної діяльності: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.02.2006 р. № 82-р. Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.
4. Туристична діяльність в Україні: статичтичний бюллетень Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrstat.gov.ua.
Методи і критерії оцінювання:
- The current control (30%) are workshops, oral interviews and test;
- The final control (70%) is a credit.