Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Organization of Tourism Industry (Tour Operating)
Спеціальність: Tourism
Код дисципліни: 6.242.00.O.50
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Tourism
Лектор: Associate Professor T. Bozhuk
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- forming a system of knowledge about the organization and systematic thinking about the organization of touroperating business, praxeological interaction of the tourism market for creating of a high-quality tour packages, charts of its progress and implementation;
- mastering the rules of formation of tourist services programs, documentary ensure of the creation process, acquisition, sale planned tours and tour packages;
- organization of tourist services.
- mastering the rules of formation of tourist services programs, documentary ensure of the creation process, acquisition, sale planned tours and tour packages;
- organization of tourist services.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Organization of Tourism industry (Fundamentals of Tourism Studies), Organization of Tourism industry (Organization of Excursions), Organization of Tourism industry (Organization of Travels)
Короткий зміст навчальної програми:
The theoretical basis touroperating; Tourism product as the object of functioning of the touroperator, Technology of touroperating, Applied touroperating.
Рекомендована література:
1. Бабарицька В., Малиновська О. Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення турпродукту: Навч. посібник. – К. Альтерпрес, 2008. – 288 с.
2. Мальська М. П. Основи туристичного бізнесу : Навч. посібн. / Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
3. Туроперейтинг: навч. посібник / За заг. ред. В.Я. Брича. – К. : Кондор-Видавництво, 2014. – 276 с.
4. Віртуальне навчальне середовище НУ «Львівська політехніка»:
Електронний навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Організація туризму (Туроперейтинг)» (http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=12412) для студентів базового напряму підготовки 6.140103 «Туризм» (укладач – доктор географічних наук, доцент кафедри туризму Божук Т.І.; реєстр. номер Е41-291-40/2015 від 18.11.2015 р.)
5. Організація туризму (Туроперейтинг): Методичні рекомендації до виконання практичних і лабораторних робіт для студентів спеціальності 242 “Туризм” денної та заочної форми навчання / Укл. Т.І. Божук – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2016. – 16с.
2. Мальська М. П. Основи туристичного бізнесу : Навч. посібн. / Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
3. Туроперейтинг: навч. посібник / За заг. ред. В.Я. Брича. – К. : Кондор-Видавництво, 2014. – 276 с.
4. Віртуальне навчальне середовище НУ «Львівська політехніка»:
Електронний навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Організація туризму (Туроперейтинг)» (http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=12412) для студентів базового напряму підготовки 6.140103 «Туризм» (укладач – доктор географічних наук, доцент кафедри туризму Божук Т.І.; реєстр. номер Е41-291-40/2015 від 18.11.2015 р.)
5. Організація туризму (Туроперейтинг): Методичні рекомендації до виконання практичних і лабораторних робіт для студентів спеціальності 242 “Туризм” денної та заочної форми навчання / Укл. Т.І. Божук – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2016. – 16с.
Методи і критерії оцінювання:
- The current control (35%) are workshops, oral interviews and a test;
- The final control (65%) examination (written and oral).
- The final control (65%) examination (written and oral).
Organization of Tourism Industry (Tour Operating) (курсова робота)
Спеціальність: Tourism
Код дисципліни: 6.242.00.O.51
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Tourism
Лектор: Associate Professor Bozhuk T. I.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
forming a system of knowledge about the tour operator business, skills of interaction of the subjects of tourism market to create high-quality tour packages, charts its promotion and implementation; mastering the rules of formation of tourist services programs, documentary ensure the creation, acquisition, sale planned tours and tour packages; organization of tourist services.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Organization of Tourism industry (Organization of Excursions), Organization of Tourism industry (Organization of Travels)
Короткий зміст навчальної програми:
Introduction. The theoretical part, which includes a review of the literature on this subject. The research part which includes: organizational and economic characteristics of the tourism enterprise; methods of research, results; evaluation of the effectiveness of the company and the effectiveness of the management system. Development tour. Conclusions and suggestions.
Рекомендована література:
1. Дядечко Л.П. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 224с.
2. Забалдіна Ю.Б. Маркетинг туристичного підприємства . – К.: Музична Україна, 2002. – 196 с.
3. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 312 с.
4. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навч. посібн. – К.: “Альтерпрес”, 2003. – 104 с.
5. Мальська М.П., Бордун О.Ю. Планування діяльності туристичних підприємств: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 241 с.
6. Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу: Навч. посібн. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
2. Забалдіна Ю.Б. Маркетинг туристичного підприємства . – К.: Музична Україна, 2002. – 196 с.
3. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 312 с.
4. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навч. посібн. – К.: “Альтерпрес”, 2003. – 104 с.
5. Мальська М.П., Бордун О.Ю. Планування діяльності туристичних підприємств: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 241 с.
6. Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу: Навч. посібн. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
The final control (100%) is a credit