Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Вступ до спеціальності

Спеціальність: Музеєзнавство, пам'яткознавство
Код дисципліни: 6.027.00.O.1
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: Пасічник Роксоляна Емануїлівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:


засвоєння та виявлення знань з приводу історії розвитку та сучасного стану музеїв, методики формування музейного зібрання, побудови музейних експозицій, виставок, різних видів і форм науково-освітньої діяльності музеїв; основних напрямків культурно-освітньої роботи музеїв – музейна екскурсія, інші базові форми цієї роботи, взаємодія музею і школи, дослідження музейної аудиторії; засвоєння професійної термінології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Шкільний курс історії України
Короткий зміст навчальної програми:
вивчення історії розвитку музеїв і музейної справи, основ теорії музейної справи і головних напрямків діяльності музеїв; характеристика об’єкту та предмета музеєзнавства; розкриття зв’язку з іншими науками; виховання інтересу до предмета, розуміння важливості його вивчення. Опанування студентами суті і основних напрямків музейної роботи, вміння застосовувати набуті знання у практичній роботі.
Рекомендована література:
1. Бабарицька В. Екскурсознавство і музеєзнавство: Навч. посібник / В. Бабарицька, А.Короткова, О. Малиновська. – К., 2007.
2. Вайдахер Ф. Загальна музеологія : посібник / Фрідріх Вайдахер; пер. з нім. В. Лозинський...[ та ін.]. – Львів : Літопис, 2005. – 629 с. : іл.
3. Власюк Г. Музеєзнавство та архівна справа: навч.-метод. посібник / Г. М. Власюк, О. Ю. Зосимович, М. В. Хададова. – Житомир, 2006.
4. Гайда Л. Музеєзнавство в закладах освіти: навч.-метод. посібник / Л. Гайда; Кіровоград. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. В. Сухомлинського. – Кіровоград, 2006.
5. Довжук, І. В. (Ігор Володимирович) Основи музеєзнавства : навчальний посібник / І.В. Довжук. – Луганськ : Видавництво СНУ ім. В. Даля, 2008. – 163 с.
6. Гохстрат Е., Гейн А.В. Теорія навчання Девіда Колба в музеї: Мрійник, Мислитель, Прагматик, Діяч /пер. з голландської Наталії Карпенко. – К.: Видавець Чередниченко А.М., 2015. – 96 с. + CD
Методи і критерії оцінювання:
рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 40 балів (опитування. презентації, відповіді усні, письмові); підсумковий контроль – 60 балів (залік).