Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іноземна мова (основна), частина 4

Спеціальність: Музеєзнавство, пам'яткознавство
Код дисципліни: 6.027.00.O.29
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Білик О. С., Гук Л.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• практично володіти різними видами мовленнєвої діяльності відповідно до профілю майбутньої професії.
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням та професійною діяльністю;
• володіти базовими навичками мовлення, необхідними для читання оригінальної літератури за фахом для одержання науково-технічної інформації.
• демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях;
• домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована;
• писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформації, що має безпосереднє відношення до академічного середовища і повсякденного життя;
• писати іноземною мовою низку документів, необхідних для участі у міжнародних академічних заходах, програмах обміну студентами та для працевлаштування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Рівень знань В1+
Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням.
Короткий зміст навчальної програми:
Ідеї. Зміни. Вік. Словотвір . Надання рекомендацій. Майбутнє. 2020 рік. Телебачення. Найкращі телевізійні програми для дітей. Людська поведінка почуття. Людська поведінка, манери. Проблеми. Синонімія. Опис пригоди. Написання есе.Культура. Мистецтво.
Рекомендована література:
1.“Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання”. Резолюція Ради Європейського союзу 2011 р.
2.Збірник нормативних документів НУ «Львівська політехніка» / за ред.. Ю. Я. Бобала.- Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010 р.
Англійська мова:
1. Fuchs M., Bonner M. Focuson grammar..- Longman, 2000. - 432 p.
2. Oakes Fr.Speakout. Upper Intermediate.Pearson / Longman, 2011. – 175 p.
3. Swan M., Walter C. HowEnglishworks. - OxfordUniversityPress, 1997.-358p.
4. Vince M. FirstCertificatelanguagepractice. -Macimllan Hcineniann, 1998.-310 p.
5. Словники
Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. ‘Deutsch (an den technischen Universitaten)”, М.Весна, Львів, 2009.
3. “Deutsch fur den Beruf”. За ред. М.Весни, В.Задорожного. Растр-7, Львів – 2010.
4. Бориско Н.В. Бизнес-курснемецкого язика. К., „ЛОГОС”, 1998.
5. Словники
Французька мова:
1. Parlez-vousfran?ais?Чи розмовляєте французькою мовою?: Навчальний посібник/За ред. І.Ключковської. – Львів: БаК, 2001. – 196 с.
2. Education: unpasseportpourlefutur: Практичне завдання з розвитку розмовних навичок французької мови для студентів всіх спеціальностей. Ч.1 /Укл. І.М. Ключковська. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – 32 c.
3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012.–152 с.
4. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2013. – 164 с.
5. Словники
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічнемовлення, читання, письмо. Контрольна робота.
Підсумковий контроль: екзамен.
Максимальнаоцінка в балах
Поточний контроль (ПК) Екзаменаційний контроль Разом за дисципліну
(вказуютьсярізніформи поточного контролю та максимальнібали за виконанізавдання) Разом за ПК письмова
компонента усна
компонента

100
45 40 15
Аудиторна робота (20)
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Самостійна робота (25)
Виконання лексико-граматичнихвправ з підручника та тестів у ВНС 5
Позааудиторнечитання. Веденнячитацькогощоденника. 5
Словник навчальної та спеціальноїпрофесійної лексики 5
Монологічнемовлення. 5
Діалогічнемовлення 5