Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Музеєзнавство, пам'яткознавство
Код дисципліни: 6.027.00.O.66
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: Терський Святослав Володимирович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
у результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- методику пошуку, накопичення та обробки потрібної для написання роботи наукової інформації;
- методологію та методи написання бакалаврської роботи;
- структуру подання зібраного матеріалу для бакалаврської роботи;
- форми та види джерельної бази бакалаврської роботи.
Після вивчення дисципліни та виконання та практичних занять студент повинен вміти:
- користуватися сучасними джерелами наукової інформації;
- використовувати методи аналізу об’єкту та предмету досліджень у бакалаврській кваліфікаційній роботі;
- вміти робити самостійні підсумки результатів дослідження.
В результаті вивчення даної дисципліни студент повинен засвоїти методологію та методику написання бакалаврської кваліфікаційної роботи, її планування та організацію, оволодіти навичками раціонального пошуку, відбору, аналітичної критики музейних експонатів, методикою їх використання у кваліфікаційній роботі. На основі отриманих знань студент повинен уміти відбирати та аналізувати необхідну інформацію за темою бакалаврської роботи, формулювати актуальність, мету та завдання бакалаврської роботи, знаходити власні розв‘язання поставлених завдань, узагальнювати, систематизувати та теоретично пояснювати зібрану джерельну базу, оформлювати її у вигляді бакалаврської роботи.
- методику пошуку, накопичення та обробки потрібної для написання роботи наукової інформації;
- методологію та методи написання бакалаврської роботи;
- структуру подання зібраного матеріалу для бакалаврської роботи;
- форми та види джерельної бази бакалаврської роботи.
Після вивчення дисципліни та виконання та практичних занять студент повинен вміти:
- користуватися сучасними джерелами наукової інформації;
- використовувати методи аналізу об’єкту та предмету досліджень у бакалаврській кваліфікаційній роботі;
- вміти робити самостійні підсумки результатів дослідження.
В результаті вивчення даної дисципліни студент повинен засвоїти методологію та методику написання бакалаврської кваліфікаційної роботи, її планування та організацію, оволодіти навичками раціонального пошуку, відбору, аналітичної критики музейних експонатів, методикою їх використання у кваліфікаційній роботі. На основі отриманих знань студент повинен уміти відбирати та аналізувати необхідну інформацію за темою бакалаврської роботи, формулювати актуальність, мету та завдання бакалаврської роботи, знаходити власні розв‘язання поставлених завдань, узагальнювати, систематизувати та теоретично пояснювати зібрану джерельну базу, оформлювати її у вигляді бакалаврської роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
базові знання з основ наукових досліджень
Короткий зміст навчальної програми:
Ознайомити студентів із загальними відомостями про специфіку наукових досліджень у музеєзнавстві та пам’яткознавстві. Навчити визначати об'єкт і предмет бакалаврської роботи, обирати її тему, обґрунтовувати актуальність роботи, ставити і вирішувати мету і конкретні завдання дослідження, шукати і працювати із історичною літературою і джерелами у бібліотеках, архівах, музейних колекціях, мережі Інтернет. Ознайомлення з методикою написання бакалаврської роботи.
Рекомендована література:
1. Бабарицька В., Короткова А., Малиновська О. Екскурсознавство і музеєзнавство: Навчальний посібник. – К.: Альтерпрес, 2007. -464с.
2. Вайдахер Ф. Загальна музеологія: Посібник / Перекл. з нім. В.Лозинський, О.Лянг, Х.Назаркевич. Львів, 2005.
3. Гайда Л. А. Музеєзнавство в закладах освіти: Навч.-метод. посіб / Кіровоград. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. В. Сухомлинського. Кіровоград, 2006.- 106 с.
4. Емельянов Б. В. Экскурсоведение: Учебник. - 3-е изд., перер. и дополн. / Б. В. Ємельянов. - М., 2000. – 224 с.
5. П’ятницька-Позднякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 116 с.
6. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень: навч. посібник. — Київ: Видавництво «Центр учбової літератури», 2007. — 254 с.
7. Рузавин Г.И. Методы научного исследования – М.: Мысль, 1984-238с.
8. Рутинський М.Й., Стецюк О.В. Музеєзнавство: Навч. посібн. К., 2008. – 482 с.
9. Чагайда І. М., Грибакова С. В. Екскурсознавство. Навчальний посібник. – К.: “Кондор”, 2004. – 204 с.
10. Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності : Підручник / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – 6-те вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2008. – 310 с.
11. Якубовський В.І. Музеєзнавство. Навчальний посібник-практикум. Кам’янець-Подільський, 2006. – 272 с.
2. Вайдахер Ф. Загальна музеологія: Посібник / Перекл. з нім. В.Лозинський, О.Лянг, Х.Назаркевич. Львів, 2005.
3. Гайда Л. А. Музеєзнавство в закладах освіти: Навч.-метод. посіб / Кіровоград. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. В. Сухомлинського. Кіровоград, 2006.- 106 с.
4. Емельянов Б. В. Экскурсоведение: Учебник. - 3-е изд., перер. и дополн. / Б. В. Ємельянов. - М., 2000. – 224 с.
5. П’ятницька-Позднякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 116 с.
6. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень: навч. посібник. — Київ: Видавництво «Центр учбової літератури», 2007. — 254 с.
7. Рузавин Г.И. Методы научного исследования – М.: Мысль, 1984-238с.
8. Рутинський М.Й., Стецюк О.В. Музеєзнавство: Навч. посібн. К., 2008. – 482 с.
9. Чагайда І. М., Грибакова С. В. Екскурсознавство. Навчальний посібник. – К.: “Кондор”, 2004. – 204 с.
10. Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності : Підручник / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – 6-те вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2008. – 310 с.
11. Якубовський В.І. Музеєзнавство. Навчальний посібник-практикум. Кам’янець-Подільський, 2006. – 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 40 балів (опитування. презентації, відповіді усні, письмові); підсумковий контроль – 60 балів (залік).