Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Музеї та залучення громади

Спеціальність: Музеєзнавство, пам'яткознавство
Код дисципліни: 6.027.00.O.57
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: Кузьмин Роман, к.і.н, ст. викладач
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Оволодіти знаннями про комунікацію між органами влади, громадськими організаціями та музеями; сформулювати важливість залучення громадськості до музейної галузі через недержавні організації, які покликані сприяти розвитку музеїв; вміти аналізувати інституційні та індивідуальні труднощі, з якими пов'язана тісна співпраця музеїв та суспільства, а також розробляти стратегії їх подолання; вміння встановлювати партнерські взаємовідносини між музеями та місцевими громадами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Історико-культурна спадщина Львова
Історія пам'яткоохоронної справи України
Культурна антропологія
Короткий зміст навчальної програми:
Cпівпраця музеїв із громадськими організаціями, з метою покращення комунікації та отримання прибутку для інвестування в розвиток; концепція “екомузею”; залучення громадськості до повсякденної діяльності музею.
Рекомендована література:
1. Аартс Г. Що таке музей? / Герман Аартс // Музей: менеджмент і освітня діяльність. – Львів: Літопис, 2009. – С.16-22.
2. Алимаева О.И. Коммуникативное пространство современного музея. – Режим доступу: http://www.sgu.ru/sites/default/files/textdocsfiles/2013/07/15/alimaeva_1.pdf
3. Вайдахер Ф. Загальна музеологія: посібник. – Львів: Літопис, 2005. – 630 с.
4. Дремайлов А. В. Деятельность Объединения национальных музеев Франции (reunion des musees nationaux). – Режим доступу: http://future.museum.ru/part01/010402.htm
5. Ковальчук Є. Музей у сучасному світі: розробка наукової концепції // Волинський музейний вісник. – 2012. – Вип.3. – С.17-22.
6. Котлер Н. Музейний маркетинг і стратегія: формування місії, залучення публіки, збільшення доходів і ресурсів. – Київ: ВД “Стилос”, 2010. – 528 с.
7.Message K., Witcomb A. Museum Theory: An Expanded Field. – Cambridge, 2013.
8.Vilkuna J., Vuorinen P. Museums as mirrors of society: a case study of Finnish museums // Museum Review. – 2017. – № 2
Методи і критерії оцінювання:

Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 40 балів (опитування. презентації, відповіді усні, письмові); підсумковий контроль – 60 балів (письмовий екзамен).