Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іноземна мова (основна), частина 2

Спеціальність: Музеєзнавство, пам'яткознавство
Код дисципліни: 6.027.00.O.12
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Гук Л.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• практично володіти різними видами мовленнєвої діяльності відповідно до профілю майбутньої професії.
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням та професійною діяльністю;
• володіти базовими навичками мовлення, необхідними для читання оригінальної літератури за фахом для одержання науково-технічної інформації.
• демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях;
• домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована;
• писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформації, що має безпосереднє відношення до академічного середовища і повсякденного життя;
• писати іноземною мовою низку документів, необхідних для участі у міжнародних академічних заходах, програмах обміну студентами та для працевлаштування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Рівень знань A2-В1
Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням.
Короткий зміст навчальної програми:
Історія. Важливі історичні події; видатні історичні постаті. Поняття «культура». Складові культури. Субкультура. Символи . Метафори .
Рекомендована література:
Англійська мова:
1. ClareA., WilsonJJ.Speakout. Intermediate. Pearson / Longman, 2011. – 175 p.
2. Fuchs M., Bonner M. Focus on Grammar. – Longman, 2000. – 432 p.
3. GettingoninEnglish (UpperIntermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2009.
4. Іноземна мова професійного спрямуванняю Англійська мова для менеджерів. За ред. Н.Мукан, Видавництво „Знання”, 2009.
5. R.Murphy. EnglishGrammarinUse. 1995.
6. M.Swan. PracticalEnglishUsage. Oxford, 1995.
7. M.Swan, C.Walter. HowEnglishworks. A GrammarPracticeBook.
8. J. and L. Soars. Headway. Intermediate. Student’sbook, Oxford, 1991.
9. J. and L. Soars. Headway. Intermediate. Teacher’sbook, Oxford, 1991.
10. J. and L. Soars. Headway. Intermediate. Workbook, Oxford, 1991.
11. T. HuckinandL.Olsen. Technicaland Professional Communication. McGraw – Hill, Inc., 1991.
12. P.Strutt. LongmanBusinessEnglishUsage. LongmanGroup UK Limited, 1995.
13. E.Glendinning, J.McEwan. Electronics. Oxford, 1993.
14. E.Laird. FacesofBritain. Longman, 1995.
3. Словники
Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. ‘Deutsch (an den technischen Universitaten)”, М.Весна, Львів, 2009.
3. “Deutsch fur den Beruf”. За ред. М.Весни, В.Задорожного. Растр-7, Львів – 2010.
4. Бориско Н.В. Бизнес-курснемецкого язика. К., „ЛОГОС”, 1998.
5. Словники
Французька мова:
1. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французька мова- 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ « Нестор Академік Паблішерз», 2008.- 576 с.
2. Даутель К. Французька граматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с
3. Дучин С. English+Le fran?ais.- Суми: ИТД « Университетская книга», 2006.-508с.
4. Boular?s M., Grand-Cl?ment O. Conjugaisonprogressivedufran?ais. CLE Internatonal, 2000-223p.
5. Gr?goire M, Thi?venaz O. Grammaireprogressivedufran?ais. CLE International, 2002-255p.
6. Miquel C. Vocabulaireprogressifdufran?ais. CLE International, 2001-192p.
7. Dictionaries.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо.
Контрольна робота.
Підсумковий контроль: диференційованийзалік.

Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) Разом за
дисципліну
100
Аудиторна робота 70
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота 50

Самостійна робота 30
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення. 5
Діалогічне мовлення 5