Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 2

Спеціальність: Музеєзнавство, пам'яткознавство
Код дисципліни: 6.027.00.O.13
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Пастирська І.Я.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
- робити структуровані презентації професійного змісту з використанням відповідних лінгвістичних і нелінгвістичних засобів комунікації;
- демонструвати здатність логічно і послідовно організувати інформацію на загальні теми, пов'язані з навчанням і роботою/спеціалізацією, демонструвати достатній діапазон відповідної лексики, що стосується теми презентації;
- інтерпретувати графічну інформацію з використанням відповідних мовних засобів;
- вибирати і сортувати відповідну інформацію шляхом перегляду веб-сайтів, пов'язаних з навчанням і спеціальністю;
- демонструвати робоче розуміння мети, структури, загального і детального змісту і вимог навчальної і робочої документації;
- писати документи, пов'язані з навчанням і роботою/спеціалізацією:(резюме, мотиваційний лист) з достатнім ступенем граматичної точності і відповідним діапазоном лексики; переглядати, редагувати і коригувати їх;
- демонструвати розуміння існуючих правил і стандартних процедур під час участі в співбесіді в якості кандидата;
- ефективно поводитись під час співбесіди: відповідати на запитання з відповідним ступенем точності, і достатнім діапазоном лексики; задавати запитання, пов'язані з ситуацією; використовувати відповідним чином вербальні (лексика і граматика) і невербальні (мелодика, паузи, жести, пози, дрес-код, косметика і т.д.) засоби зв'язку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Рівень знань A2-В1.
Українська мова за професійним спрямуванням.
Короткий зміст навчальної програми:
Презентація інформації.Структурування матеріалу для усного виступу. Підготовка вступу до виступу та практикування у його виголошенні. Організація основної частини виступу та практикування у її виголошенні. Пояснення інформації, представленої у графічній формі. Підготовка висновків та практикування у їх виголошенні. Вивчення правил виголошення усного виступу. Відповіді на питання слухачів та організація обговорення. Виголошення повних індивідуальних виступів). Професійна етикаспеціаліста. Опрацювання додаткових технічних текстів. Працевлаштування.(Написання мотиваційного листа для навчального курсу за програмою з обміну студентами.Написанні резюме.Написання супровідного листа. Відвідування співбесіди.)
Рекомендована література:
Англійська мова:
1. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійськамова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійномусередовищах = EnglishforStudyandWork: Coursebookin 4 books.Book 1 SocialisinginAcademicandProfessionalEnvironment/ С.І. Кострицька, І.І.
2.Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
3.Azar, B.S (999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
4. Comfort, J. (1996) Effective Telephoning. Oxford: OxfordUniversity Press. – 126 p.
5. Ellis, M. and Nina O’Driscoll (1992) Socialising. Longmann. – 129 p.
6. Evans, V. (2005) Round Up 6. English Grammar Book.Longman.
7. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2009.
8.10. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. CambridgeUniversity Press.
9. Quick Placement Test (2001) Oxford: OxfordUniversity Press. – 26 p.

Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. ‘Deutsch (an den technischen Universitaten)”, М.Весна, Львів, 2009.
3. “Deutsch fur den Beruf”. За ред. М.Весни, В.Задорожного. Растр-7, Львів – 2010.
4. Бориско Н.В. Бизнес-курснемецкого язика. К., „ЛОГОС”, 1998.
6. ВеснаМ. Українсько-німецькийрозмовник. Растр-7, Львів – 2010.
7. Sprich richtig aus- Практичнізавдання з розвиткуфонетичнихнавичок з німецькоїмовидлястудентів І-ІІ курсівусіхспеціальностей, Львів 2004.
8. Lernziel Deutsch- Deutsch alsFremdsprache- MaxHueber Verlag- 1998
9. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 1997.
10. Stalb H. Deutsch fur Studenten. Verlag fur Deutsch, 1995.
11. Словники.

Французька мова:
1. Parlez-vousfran?ais?Чи розмовляєте французькою мовою?: Навчальний посібник/За ред. І.Ключковської. – Львів: БаК, 2001. – 196 с.
2. Education: unpasseportpourlefutur: Практичне завдання з розвитку розмовних навичок французької мови для студентів всіх спеціальностей. Ч.1/Укл. І.М. Ключковська. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – 32 c.
3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012.–152 с.
4. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2013. – 164 с.
5. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французькамова- 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ « Нестор АкадемікПаблішерз», 2008.- 576 с.
6. Даутель К. Французькаграматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с
7. ДучинС. English+Le fran?ais.- Суми: ИТД « Университетская книга», 2006.-508с.
8. Boular?s M., Grand-Cl?ment O. Conjugaison progressive du fran?ais. CLE Internatonal, 2000-223p.
9. Gr?goire M, Thi?venaz O. Grammaire progressive du fran?ais. CLE International, 2002-255p.
10. Miquel C. Vocabulaire progressif du fran?ais. CLE International, 2001-192p.
11. Словники
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. 45%

Підсумковий контроль: екзамен.- 55%
Методи і критерії оцінювання:
· Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо.
· Підсумковий контроль: іспит
Максимальна оцінка в балах
Поточний контроль (ПК)
Екзаменаційний контроль
Разом за дисципліну
(вказуються різні форми поточного контролю та максимальні бали за виконані завдання)
Разом за ПК
письмова
компонента
усна
компонента


100
45
40
15
Аудиторна робота (20)

Аудіювання
5
Читання
5
Мовлення
5
Письмо
5
Самостійна робота (25)

Виконання лексико-граматичних вправ з підручника та тестів у ВНС
5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника.
5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики
5
Монологічне мовлення.
5
Діалогічне мовлення
5

16. Мова навчання: англійська, німецька, французька