Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Соціальна педагогіка

Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.00.O.7
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: д. пед. н., доцент Тюріна Тамара Георгіївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
•Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами
•Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилень у психічному розвитку, порушень поведінки, міжособистісних стосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин
•Визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності
•Демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Пререквізит: Соціологія. Соціальна робота,
• Кореквізит: Міжособистісне спілкування, Соціальна психологія
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретико-методологічні основи соціальної педагогіки; окремі питання соціальної педагогіки: андрагогіка і герогіка; превентивна педагогіка з елементами пенітенціарної педагогіки; віктимологія з основами опікунської педагогіки.
Рекомендована література:
1. Англо-українськийтермінологічний словник з соціальноїроботи/За ред. Н.М.Гайдук, О.П.Гілети, А.Журавського, З.Казимира.- Львів: НУ «Львівськаполітехніка», 2002 .- 133 с.
2. . Історія української соціологічної думки: навчальна біографічна енциклопедія / За наук. ред. В. М. Пічі [ В. М. Онищук, Ю. Ф. Пачковський, Н. М. Цимбалюк та ін.].Львів,: «Новий Світ – 2000» 2018. 324с.
2.Капська А.Й.Соціальна робота: деякіаспектироботи з дітьми та молоддю.- К.: УДЦССМ, 2001. 219 с.
3. Коваль Л.Г., Звєрєва І.Д., Хлєбік І.Р. Соціальна педагогіка/Соціальна робота. Навчальний посібник. – К.: ІЗМН, 1997. – 392 с.
4. Подласый И. Энергоинформационнаяпедагогика, М., Издательство: Дата-Сквер, 2010, 424с
5. Словарь-справочник по социальной работе. /Под ред. проф. Е.И.Холостовой. – М.: Юрист, 2000. – 417 с.
6. Соціальнапедагогіка. Навчальнийпосібник / За ред. А.Й.Капської. – К.: УДЦССМ, 2000. – 254 с.
7. Соціальнапедагогіка. Навчально-методичнийпосібник / За ред. А.Й.Капської.– К.: ІЗМН, 1998. – 220 с.
8. Соціологія: терміни і поняття. Навчальний словник-довідник / За загальною ред. В. М. Пічі [Н. В. Ковалісько, Ю. Ф. Пачковський, О. І. Пташник-Середюк та ін.].Львів,: «Новий Світ – 2000» 2018. 658с.
9.Технології соціально-педагогічноїроботи. Навчальнийпосібник./ За заг ред. проф. А.Й.Капської. – К.: УДЦССМ, 2000. – 372 с.
10.Технологии социальной работы. Учебник./ Под общ. ред проф. Е.И.Холостовой. – М.: Инфра, 2001. – 400 с.
11.Трубавіна І.М. Соціально-педагогічна робота з неблагополучною сім»єю. –К. : УДЦССМ, 2002. – 129 с.
12.Л. Тюптя, І.Іванова. Соціальна робота: методика викладаннясоціальноїроботи. Навч.-метод. посібник. К.,»УніверситетУкраїна», 2011.
13. Тюріна Т. Духовна педагогіка: витоки, сутність та перспективи розвитку: монографія. – Львів: СПОЛОМ, 2005. 276 с.
14. Тюріна Т. Духовне становлення особистості з погляду синергетики: монографія.– Львів: СПОЛОМ, 2012. 216 с.
15.Тюрина Т. Г. Ноосфернаяпедагогика – важнейший фактор гармонизациичеловека и мира // Ноосферноеобразование в евразийскомпространстве. Том шестой:НоосферноеобразованиекакмеханизмустойчивогоразвитияРоссии в XXI веке: коллективнаянаучнаямонография (на основематериалов VI Международнойнаучно-практическойконференции «Ноосферноеобразование в евразийскомпространстве», состоявшейся в Смольноминституте РАО (Санкт-Петербург) 28 ноября – 1 декабря 2016 года) / Под науч. ред . Заслуж. деятеля науки РФ проф. А.И. Субетто и Гранд-доктора философии, кандидата технических на-ук Г.М. Иманова. – СПб.: Астерион, 2016.
16.Тюріна Т. Г. Виховання духовності студентської молоді у ноосферному вимірі: монографія. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. 284 с.
17. Філософія: терміни і поняття: Навчальний енциклопедичний словник /Під ред. В. Л. Петрушенка. – Львів: «Новий Світ-2000», 2020. 492с.
18. Шевців З. М. Онови соціально-педагогічної діяльності: навч. посібник. К., Вид-во центр учбової літератури, 2017, 246с.

Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль: (40%): усне опитування, виступи на семінарах.
• Підсумковий контроль: (60%): екзамен (тестові завдання)