Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Гендерні аспекти в соціальній роботі
Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.01.E.81
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: ст. викл. Герасим Галина Зеновіївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
•Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами.
•Здатність розробляти інформаційні кампанії, спрямовані на подолання гендерних стереотипів.
•Здатність розробляти інформаційні кампанії, спрямовані на подолання гендерних стереотипів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Пререквізит: Соціальна політика
• Кореквізит: Актуальні проблеми соціальної роботи
• Кореквізит: Актуальні проблеми соціальної роботи
Короткий зміст навчальної програми:
Основні поняття фемінізму. Історія формування соціальної теорії гендеру. Сучасні теорії фемінізму. Основні компоненти гендерної диференціації. Гендерна стратифікація суспільства Теорія гендерної дискримінації та гноблення Феміністичні аспекти в роботі з сім’ями. Застосування практики фемінізму до роботи з спеціальними групами клієнтів. Гендерний аспект роботи в громаді. Поєднання політики та практики соціальної роботи.
Рекомендована література:
•Ярошенко, А. А., &Семигіна, Т. В. (2019). Розпізнати нерівність: гендерний аналіз навчальних матеріалів у соціальній роботі. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Соціальнопедагогічна, 32, 183-198.
•Гришак, С. М. (2008). Гендерна компетентність як необхідна складова портрета сучасного професіонала в соціальній роботі.
•Синякова, В. Б. (2016). Підготовка майбутніх соціальних працівників до гендерного виховання молоді.
•Карагодіна, О., &Семигіна, Т. (2020). ГЕНДЕРНА ОСВІТА У ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ. COLLECTIVE MONOGRAPHS.
•Ярошенко, А., &Семигіна, Т. (2019). Феміністична соціальна робота як професійне інвестування в жіночу солідарність. Вісник Академії праці, соціальних відносин і туризму, (1), 13-29.
•Іовчева, А. М. (2009). Гендерна рівність у політиці: теорія та практика. Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер.: Політологія, (122, Вип. 109), 88-92.
•Семигіна, Т. В. ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ СУЧАСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ПРАКТИКА Й ОСВІТА.
•Гришак, С. М. (2008). Гендерна компетентність як необхідна складова портрета сучасного професіонала в соціальній роботі.
•Синякова, В. Б. (2016). Підготовка майбутніх соціальних працівників до гендерного виховання молоді.
•Карагодіна, О., &Семигіна, Т. (2020). ГЕНДЕРНА ОСВІТА У ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ. COLLECTIVE MONOGRAPHS.
•Ярошенко, А., &Семигіна, Т. (2019). Феміністична соціальна робота як професійне інвестування в жіночу солідарність. Вісник Академії праці, соціальних відносин і туризму, (1), 13-29.
•Іовчева, А. М. (2009). Гендерна рівність у політиці: теорія та практика. Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер.: Політологія, (122, Вип. 109), 88-92.
•Семигіна, Т. В. ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ СУЧАСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ПРАКТИКА Й ОСВІТА.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль: (40%): усне опитування, • Підсумковий контроль: (60%): залік, письмовий тест).