Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Соціальна робота з різними групами клієнтів

Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.00.O.64
Кількість кредитів: 3.5
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: ст. викладач Бік Олеся
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
•Вільно спілкуватися усно і письмово державною та іноземною мовами з професійних питань.
•Використовувати методи соціальної діагностики у процесі оцінювання проблем,потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Пререквізит: Методологія і методи дослідження.
• Кореквізит: Соціальна робота з дітьми та сім’ями та питаннями домашнього насильства, Питання неповносправності в соціальній роботі.
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність і зміст соціальної політики. Моделі соціальної політики. Інструменти соціальної політики та їх використання. Соціальний захист людини як складова соціальної політики. Інституційне забезпечення соціальної політики. Система соціального страхування в Україні. Соціальна допомога в Україні. Соціальні послуги.
Рекомендована література:
•Міщенко Т. Право малозабезпеченоі? сім‘і? на державну підтримку // Соціальнии? захист. – 2001. – No 8. – С. 28–33.
•Литовченко О. Соціалізаціяособистості в європеи?ському контексті: [Соціальна робота з дітьми та молоддю] // Шлях освіти. - 2001. - 4. - С.22 - 25.
•Моргун О. Ресоціалізація жінок, котрі відбувають окарання в місцях позбавлення волі // Соц.політика і соц. робота. - 2002. - No2. - С.115-120.
•Протидія торгівлі людьми: навчально-методичнии? посібник / за ред. Т. Семигіноі?. – К., 2008. – 166 с.
•Реи?да К. Навчально-реабілітаціи?нии? центр для дітеи? із вадами фізичного та розумового розвитку // Дефектологія. – 2001. – No3. – С. 46–47.
•Рибалка В.В. Психологічна профілактика суі?цидальних тенденціи? в учнівськоі? молоді : метод. рек.; Ін-т педагогіки і психологіі? проф.освіти, Кременчуц. філ. відкритогоміжнар. ун-ту розвитку людини "Украі?на". – К. ; Кременчук : [б. в.], 2007. – 67 с.
•Скуратівськии? В.А., Паліи? О.М. Основи соціальноі? політики: навч. пос. – К: МАУП, 2ОО2. – 2ОО с.
•Соціальна робота в Украі?ні: Навч. посіб. / І.Д. Звєрєва, Г.М. Лактіоновоі?. – К.: Наук. світ, 2003. – 233 с.
•Соціальна робота: Навч. посіб. : /А. И?. Капська. – К.:Слово, 2011 . – 399 с.
•Соціальнии? робота з різними групами клієнтів / Уклад. Ревнюк Н.І. – Умань : Жовтии? О.О., 2014. – 116 с.
•Соціальне становлення дитини у прии?омніи? сім‘і?: соціальнии? супровід: навч.-мет. пос. // авт. кол.: Л.С. Волинець, А.И?. Капська, Н М. Комарова та ін. – К.: Укр. інст. соц. доел., 2000. – 127 с.
•Дьяконов Б. Соціально-педагогічна адаптація засуджених / Б. Дьяконов // Соціальнапедагогіка. – 2005.- No2. - С. 92-96.
•Ігнатенко К. В. Особливості роботи соціальних служб з прии?омною сім‘єю // К. В. Ігнатенко // Соціальна педагогіка: теорія і практика. – 2008. – No. 2. – С. 75–80.
• Капська А. И?., Пєша І. В. Соціальнии? супровід різних категоріи? сімеи? та дітеи?. Навч. посіб. – К.: Центр учбовоі? літератури, 2012. – 232 с.
• Стратегія подолання бідності // Соціальнии? захист. – 2001. – No 9 (39). – С. 4–11.
• Дубровська Є. Психологічнии? аспект проблем дітеи?, що постраждали від торгівлі людьми / Є. Дубровська // Соціальнии? педагог. – 2007.- No10. - С. 54-57.
•Тунтуєва С. В. Психологічні особливості жінок, постраждалих від насильства в сім‘і? / С. В. Тунтуєва // Соціальна педагогіка: теорія і практика. – 2009. – No. 4. – С. 72–75.
•Тюптя Л.Т., Іванова І.В. Соціальна робота: теорія і практика: навч. посібник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2008. – 574 с.
•Шалаєва К. Стратегіі? соціальноі? роботи з молодими жінками // Соц. робота в Украі?ні: теорія і практика. - 2003. - No 4. - С.109 - 120.
•Шаргородська С. Насилля в сім`і?: вид, наслідки, шляхи подолання / С. Шаргородська // Соціальнии? педагог. – 2007.- No2. - С. 14-17.
• Шахраи? В.М. Технологіі? соціальноі? роботи: навч. посіб. – К., 2006. – 464 с.
•Шульга В.В. Діти вулиці: від усвідомлення проблеми до і?і? вирішення // Практ. псих. і соц. роб. – 2002. – No 8. – С. 66–68.
•Албул І.В. Організація діяльності державних і спеціалізованих служб. – Умань: ПП Жовтии?, 2010. – 100 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль: (40%): усне опитування, виступи на семінарах.
• Підсумковий контроль: (60%): екзамен (тестові завдання, теоретичні питання).