Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Навчальна практика
Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.00.O.60
Кількість кредитів: 7.5
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: Старший викладач Герасим Галина Зіновіївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
• Здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи.
• Здатність виявляти і залучати ресурси організацій партнерів з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності
• Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами.
• Ідентифікувати, формулювати і розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід.
• Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи і громади для розв’язання їх проблем, виходу із складних життєвих обставин.
• Демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень.
• Демонструвати уміння креативно вирішувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей.
• Здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи.
• Здатність виявляти і залучати ресурси організацій партнерів з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності
• Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами.
• Ідентифікувати, формулювати і розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід.
• Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи і громади для розв’язання їх проблем, виходу із складних життєвих обставин.
• Демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень.
• Демонструвати уміння креативно вирішувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Пререквізит: Плануванні і інновації в соціальному розвитку
• Кореквізит: Актуальні проблеми соціальної роботи
• Кореквізит: Актуальні проблеми соціальної роботи
Короткий зміст навчальної програми:
Нормативна база, якою керується і використовує у роботі організація соціального закладу. Сутність і зміст практичної соціальної роботи з обраною категорією споживачів соціальних послуг. Використання методів дорадництва в практичній соціальній роботі. Індивідуальне консультування в практичній соціальній роботі. Супервізія в практичній соціальній роботі. Ведення професійних записів в практичній соціальній роботі.
Рекомендована література:
•Гайдук, Н. М., Клос, Л. Є., Ставкова, С. Г., & Бєляєва, С. Я. (2007). Соціальна робота: Практична підготовка студентів на освітньокваліфікаційному рівні «бакалавр»: навч. посібник. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка.
•Клименюк, Н. (2010). Волонтерська практика як одна із форм підготовки майбутніх соціальних працівників до соціально-педагогічної роботи в громаді. Виховуємо громадянина, (1-2), 50-51.
•Багрій, В. Н. (2015). Значення теорії соціальної роботи у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Соціально-педагогічна, (25),
•Шевченко, Ж. М. (2018). Актуалізація досвіду практичної підготовки майбутніх соціальних працівників у вищій школі Польщі. Slovak international scientific yournal, (15 Part 2), 21-25..
•Semigina, T. (2019). Development the strengths-based approaches in modern social work. COLLECTIVE MONOGRAPHS, 96-105.
•Семигіна, Т. (2018). Чому соціальна робота набуває зеленого кольору?. Вісник Академії праці, соціальних відносин і туризму, (2), 11-27.
•Клименюк, Н. (2010). Волонтерська практика як одна із форм підготовки майбутніх соціальних працівників до соціально-педагогічної роботи в громаді. Виховуємо громадянина, (1-2), 50-51.
•Багрій, В. Н. (2015). Значення теорії соціальної роботи у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Соціально-педагогічна, (25),
•Шевченко, Ж. М. (2018). Актуалізація досвіду практичної підготовки майбутніх соціальних працівників у вищій школі Польщі. Slovak international scientific yournal, (15 Part 2), 21-25..
•Semigina, T. (2019). Development the strengths-based approaches in modern social work. COLLECTIVE MONOGRAPHS, 96-105.
•Семигіна, Т. (2018). Чому соціальна робота набуває зеленого кольору?. Вісник Академії праці, соціальних відносин і туризму, (2), 11-27.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль: (40%): усне опитування,
• Підсумковий контроль: (60%): захист звіту з практики).
• Підсумковий контроль: (60%): захист звіту з практики).