Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Громадська думка і поведінка людини в соціальному оточенні

Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.00.O.11
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: проф. Климанська Лариса Дмитрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
• Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами.
• Ідентифікувати, формулювати і розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід.
• Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях.
• Аналізувати соціально-психологічні процеси в малих та великих групах.
• Визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна соціологія;
• Історичні та етичні проблеми соціальної роботи;
Короткий зміст навчальної програми:
Природа громадської думки. Громадська думка в структурі суспільної свідомості. Індивід і громадська думка. Поведінка людини в соціальному оточенні. Соціальний простір, його основні складові і параметри. Людина в соціальному просторі. Поняття «людина». «індивід», «особистість». Соціальний статус і роль особистості. Види соціальних статусі і ролей. Поняття і види рольових конфліктів. Соціалізація особистості. Первинна і вторинна соціалізація. Етапи соціалізації. Агенти соціалізації і особливості їх впливу на особистість. Зв’язки з громадськістю ( PR) як галузь наукового знання і сфера професійної діяльності. Формула PR. Витоки та історія розвитку PR. Громадськість в системі PR як об’єкт та суб’єкт комунікації. Громадська думка: дослідження та формування. Комунікація як процес передачі інформації. Види комунікативного впливу в системі PR — діяльності. Комунікативні проблеми та PR — діяльність в організації.
Рекомендована література:
• 1. Сержук А. В. Паблік рілейшнз як засіб соціальної комунікації / А. В. Сержук // Інноваційна економіка. – 2013. – № 5. – С. 216-219.
2. Ткач Л.М. Зв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами/ Ткач Л. М., Прокоф’єва К. А., Ходаковська А.Ю.// Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури, 2016, № 6 (219). – С.62-68;
3. Зацерківна М.О. Зв’язки з громадськістю: основні поняття та етапи становлення у сфері вищої освііти/ О.М.Зацерківна// «Young Scientist» • № 9 (49) • September, 2017 – С.146-150;
4. В.Г.Королько, О.В. Некрасова Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. К.: Вид. дім «Києво-Могилянська акаде-мія», 2009.— 831 с.;
5. Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації:навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
6. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2011. – 464с.
7. Fraser P. SeitelThe Practice of Public Relations - Prentice Hall, 2013. - 456p.
8. Thomas Bivins Public Relations Writing: The Essentials of Style and Format - McGraw-Hill Humanities, 2013. - 416p.
9. Smith, Ronald D. Strategic Planning for Public Relations - Routledge, 2012. - 457p.
10. Dennis L. Wilcox, Glen T. Cameron, Bryan H. Reber, Jae-Hwa Shin THINK Public Relations (2nd Edition) - Pearson, 2012. - 416p.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)