Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Освітні, педагогічні науки
8.011.00.01
Освітні, педагогічні науки
- розуміння інструментів та стратегій, що стосуються діагностування та аналізу стану розвитку освіти держави на рівні, що дозволяє працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні та практичні знання для організації та здійснення навчально-виховного процесу;
- знання основних категорій педагогічного дослідження, принципів, методів та етапів педагогічного дослідження;
- знання та уміння використовувати у навчально-виховному процесі сучасні інноваційні педагогічні методики та форми навчання, зокрема дистанційні форми та методи;
- знання та розуміння методологій проектування та модернізації очних та дистанційних систем навчання відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов;
- знання методів контролю знань учнів в умовах теоретичного і виробничого навчання за очною та дистанційною формою навчання та методики складання завдань для перевірки різного рівня засвоєння змісту навчального матеріалу. - здатність до спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
- здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Кваліфікація: Магістр з освітніх, педагогічних наук, викладач дистанційного навчання, викладач (за фахом): викладач дистанційного навчання, викладач інформатики, викладач фізики, викладач математики, викладач хімії, викладач права, викладач економіки, викладач іноземної мови, викладач загальнотехнічних дисциплін, викладач обліково-економічних дисциплін.
Рік вступу: 2019
Тривалість програми: 1,5 роки
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Другий (магістерський) рівень, восьмий рівень НРК, другий цикл РК-ЄПВО
Галузь знань: Освіта/Педагогіка
Особливі умови вступу:
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою. Механізмів визнання неформальної та інформальної освіти-нема.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми:
Характеристика освітньої програми:
Набуті компетентності: - здатність до набуття спеціалізованих концептуальних знань на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи у галузі освітніх, педагогічних наук;
- здатність сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними, здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел та використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування, продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення;
- уміння думати абстрактно, виявляти здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки для різних типів педагогічних задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб;.
- уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях самостійно і в команді, розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні обґрунтовані рішення використовуючи для цього інформаційні та комунікаційні технології;
- базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння принципів роботи та функціонального призначення устаткування та засобів у сфері дистанційного навчання;
- здатність організовувати освітню діяльність в умовах розвитку інформаційного суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій, що відповідають потребам часу, виявляти професійно-педагогічну мобільність;
- здатність демонструвати уміння ефективно поєднувати інформаційні та педагогічні технології у практиці викладання; забезпечувати управління (спрямування) процесів навчальної або виробничої (трудової) діяльності та виховання і розвиток особистості;
- здатність використовувати та впроваджувати нові технології організації навчального процесу, моделювати його варіації, зокрема з метою підвищення їх ефективності у процесі викладання.
- володіння достатніми знаннями у галузі освітніх, педагогічних наук, що дасть можливість критично аналізувати освітню ситуацію в інформаційному суспільстві та визначати ключові тенденції розвитку освіти у державі та світі;- здатність сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними, здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел та використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування, продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення;
- уміння думати абстрактно, виявляти здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки для різних типів педагогічних задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб;.
- уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях самостійно і в команді, розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні обґрунтовані рішення використовуючи для цього інформаційні та комунікаційні технології;
- базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння принципів роботи та функціонального призначення устаткування та засобів у сфері дистанційного навчання;
- здатність організовувати освітню діяльність в умовах розвитку інформаційного суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій, що відповідають потребам часу, виявляти професійно-педагогічну мобільність;
- здатність демонструвати уміння ефективно поєднувати інформаційні та педагогічні технології у практиці викладання; забезпечувати управління (спрямування) процесів навчальної або виробничої (трудової) діяльності та виховання і розвиток особистості;
- здатність використовувати та впроваджувати нові технології організації навчального процесу, моделювати його варіації, зокрема з метою підвищення їх ефективності у процесі викладання.
- розуміння інструментів та стратегій, що стосуються діагностування та аналізу стану розвитку освіти держави на рівні, що дозволяє працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні та практичні знання для організації та здійснення навчально-виховного процесу;
- знання основних категорій педагогічного дослідження, принципів, методів та етапів педагогічного дослідження;
- знання та уміння використовувати у навчально-виховному процесі сучасні інноваційні педагогічні методики та форми навчання, зокрема дистанційні форми та методи;
- знання та розуміння методологій проектування та модернізації очних та дистанційних систем навчання відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов;
- знання методів контролю знань учнів в умовах теоретичного і виробничого навчання за очною та дистанційною формою навчання та методики складання завдань для перевірки різного рівня засвоєння змісту навчального матеріалу. - здатність до спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
- здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Форма навчання: заочна
Академічна мобільність:
Практика/стажування:
Керівник освітньої програми, контактна особа: Козловський Ю.М. - д. пед. н., доц., завідувач кафедри педагогіки та соціального управління
Професійні профілі випускників: викладач дистанційного навчання, викладач інформатики;
викладач дистанційного навчання, викладач фізики;
викладач дистанційного навчання, викладач математики;
викладач дистанційного навчання, викладач хімії;
викладач дистанційного навчання, викладач права;
викладач дистанційного навчання, викладач економіки;
викладач дистанційного навчання, викладач іноземної мови;
викладач дистанційного навчання, викладач загальнотехнічних дисциплін;
викладач дистанційного навчання, викладач обліково-економічних дисциплін.
Доступ до подальшого навчання:
Інші особливості програми:
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти