Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика навчання і права: контроль якості та тестування
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.54
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: професор Криштанович Мирослав Франкович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
- здатність шляхом самостійного планування і вибору здобувати нові професійні й загальні знання, вміння, навички і здатності, в тому числі з інших джерел, та інтегрувати їх з уже наявними;
- здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел;
- здатність розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні рішення.
- здатність шляхом самостійного планування і вибору здобувати нові професійні й загальні знання, вміння, навички і здатності, в тому числі з інших джерел, та інтегрувати їх з уже наявними;
- здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел;
- здатність розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Загальна педагогіка.
- Методика навчання права: інноваційні технології
- Методика навчання права: дидактичне проектування
- Основи діяльності викладача дистанційного навчання
- Методика навчання права: інноваційні технології
- Методика навчання права: дидактичне проектування
- Основи діяльності викладача дистанційного навчання
Короткий зміст навчальної програми:
У процесі вивчення курсу важливо зосередити увагу на засвоєнні таких теоретичних питань: завдання педагогіки, проблеми розвитку особистості та їх значення для виховання; зміст і розвиток педагогічних теорій, внесок видатних педагогів України та світу в педагогічну науку; основні категорії педагогіки; методи педагогічних досліджень; закономірності, принципи навчання та виховання; основні наукові засади теорії навчання і виховання, шляхи і способи організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах; наукові та організаційні засади системи освіти України, специфіка навчальних закладів різного типу; функціональні обов’язки вчителя, вихователя, викладача та психолого-педагогічні вимоги до них.
Рекомендована література:
5 Рекомендована література 1. Алексюк А. М. Загальні методи навчання в школі. - К., 1973.
2. Близнюк С П. Роль оцінки у вдосконаленні знань, умінь і навичок учнів. - К., 1983.
3. Ващенко Г. Загальні методи навчання. - К.( 1997.
4. Чужикова В. Г. Методика викладання права : навч. посіб. [для студ. юрид. ф-тів вищ. навч. закл.] / В. Г. Чужикова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". — К. : КНЕУ, 2009. 1. Алексюк А. М. Загальні методи навчання в школі. - К., 1973.
2. Близнюк С П. Роль оцінки у вдосконаленні знань, умінь і навичок учнів. - К., 1983.
3. Ващенко Г. Загальні методи навчання. - К.( 1997.
4. Чужикова В. Г. Методика викладання права : навч. посіб. [для студ. юрид. ф-тів вищ. навч. закл.] / В. Г. Чужикова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". — К. : КНЕУ, 2009.
2. Близнюк С П. Роль оцінки у вдосконаленні знань, умінь і навичок учнів. - К., 1983.
3. Ващенко Г. Загальні методи навчання. - К.( 1997.
4. Чужикова В. Г. Методика викладання права : навч. посіб. [для студ. юрид. ф-тів вищ. навч. закл.] / В. Г. Чужикова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". — К. : КНЕУ, 2009. 1. Алексюк А. М. Загальні методи навчання в школі. - К., 1973.
2. Близнюк С П. Роль оцінки у вдосконаленні знань, умінь і навичок учнів. - К., 1983.
3. Ващенко Г. Загальні методи навчання. - К.( 1997.
4. Чужикова В. Г. Методика викладання права : навч. посіб. [для студ. юрид. ф-тів вищ. навч. закл.] / В. Г. Чужикова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". — К. : КНЕУ, 2009.
Методи і критерії оцінювання:
- спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань – ессе, презентації, тестові завдання, реферати;
- підсумковий контроль (40%, поточний контроль; 60%, заліковий тестовий контроль).
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань – ессе, презентації, тестові завдання, реферати;
- підсумковий контроль (40%, поточний контроль; 60%, заліковий тестовий контроль).