Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика навчання інформатики: інноваційні технології
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.32
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор:
Вдовичин Тетяна Ярославівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знання та уміння використовувати інформаційно-комунікаційні технології у сучасному інформаційному суспільстві, зокрема для подання, редагування, збереження та перетворення текстової, числової, графічної, звукової та відео інформації;
• здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні технології на уроці інформатики, в тому числі у позакласній і позашкільній роботі;
• здатність до самостійного вивчення нових питань інформатики; інтегрувати знання, здійснювати аналіз і порівняння педагогічних технологій, використовувати web-можливості для підтримки навчання та викладання.
• здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні технології на уроці інформатики, в тому числі у позакласній і позашкільній роботі;
• здатність до самостійного вивчення нових питань інформатики; інтегрувати знання, здійснювати аналіз і порівняння педагогічних технологій, використовувати web-можливості для підтримки навчання та викладання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Інформаційно-комунікативні технології в сучасному інформаційному суспільстві. Використання можливостей освітніх та соціальних онлайн-ресурсів в організації навчального середовища. Інтерактивні та ігрові технології. Технологія розв'язування винахідницьких задач. Змішане навчання. Перевернутий клас. Технологія співпраці. Проектні технології.
Рекомендована література:
1. Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології: наук.-метод. посібник / І. Дичківська. – К., 2014. – С. 7– 55.
2. Зайченко І. Педагогіка: навч. посібник. – Чернігів, 2003. – 528 с.
3. Морзе Н.В. Методика навчання інформатики. Ч. 2. Методика навчання інформаційних технологій. - К.: Навчальна книга, 2003. -287 с.
4. Морзе Н.В. Методика навчання інформатики. Ч. 3. Методика навчання основним послугам глобальної мережі Інтернет. - К.: Навчальна книга, 2003. - 230 с
5. Педагогічні технології: теорія та практика /За ред. М.В.Гриньової). – Полтава, 2014.
6. Освітні технології: Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За заг. ред. О. М. Пєхоти. - К.: А.С.К., 2001. - 256 с.
7. Пометун О. І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн./ О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. За ред. О. І. Пометун. — К.: Видавництво А.С.К., 2004. — 192 с.: іл.
8. Чепіль М. Педагогічні технології: навчальний посібник / М. Чепіль, Н. Дудник. – К.: Академвидав, 2012 — 224 с.
2. Зайченко І. Педагогіка: навч. посібник. – Чернігів, 2003. – 528 с.
3. Морзе Н.В. Методика навчання інформатики. Ч. 2. Методика навчання інформаційних технологій. - К.: Навчальна книга, 2003. -287 с.
4. Морзе Н.В. Методика навчання інформатики. Ч. 3. Методика навчання основним послугам глобальної мережі Інтернет. - К.: Навчальна книга, 2003. - 230 с
5. Педагогічні технології: теорія та практика /За ред. М.В.Гриньової). – Полтава, 2014.
6. Освітні технології: Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За заг. ред. О. М. Пєхоти. - К.: А.С.К., 2001. - 256 с.
7. Пометун О. І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн./ О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. За ред. О. І. Пометун. — К.: Видавництво А.С.К., 2004. — 192 с.: іл.
8. Чепіль М. Педагогічні технології: навчальний посібник / М. Чепіль, Н. Дудник. – К.: Академвидав, 2012 — 224 с.
Методи і критерії оцінювання:
• спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
• виконання практичних робіт (презентації, тестові завдання);
• виконання контрольних робіт;
• письмово-усний екзамен.
• виконання практичних робіт (презентації, тестові завдання);
• виконання контрольних робіт;
• письмово-усний екзамен.