Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика навчання фізики: дидактичне проектування
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.35
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: проф.Швай Роксоляна Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знання методів, засобів і форм організації навчання у навчальному закладі;
• знання змісту і структури шкільного курсу фізики; зміст навчальних підручників і посібників; зміст позаурочної роботи;
• уміння проводити навчальні заняття на високому науковому, організаційному та дидактичному рівнях;
• уміння організовувати варіативні форми навчально-методичної роботи;
• уміння розв’язувати психолого-педагогічні проблеми, накопичувати досвід роботи в педагогічному колективі;
• уміння аналізувати зміст навчального матеріалу за підручниками і посібниками;
• уміння системно мислити та застосовувати творчі здібності для впровадження принципово нових ідей в сфері освітнього менеджменту.
• знання змісту і структури шкільного курсу фізики; зміст навчальних підручників і посібників; зміст позаурочної роботи;
• уміння проводити навчальні заняття на високому науковому, організаційному та дидактичному рівнях;
• уміння організовувати варіативні форми навчально-методичної роботи;
• уміння розв’язувати психолого-педагогічні проблеми, накопичувати досвід роботи в педагогічному колективі;
• уміння аналізувати зміст навчального матеріалу за підручниками і посібниками;
• уміння системно мислити та застосовувати творчі здібності для впровадження принципово нових ідей в сфері освітнього менеджменту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Зміст навчання фізики. Структура навчального процесу. Шляхи, методи і засоби забезпечення високої ефективності навчального процесу з фізики. Формування світогляду. Розвиток мислення і творчих здібностей. Міжпредметні зв’язки.
Рекомендована література:
1. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Фізика. 7?9 класи. – К.: Видавничий дім ”Освіта”, 2013.–32 с.
2. Сиротюк В.Д. Фізика: підр. для 9 класу загальноосвіт. навч. закл. / В.Д.Сиротюк. – К.: Зодіак-ЕКО, 2009. – 209 с.
3. Сиротюк В.Д., Баштовий В.І. Фізика: підр. для 10 класів загальноосвіт. навч. закл. (рівень стандарту) / В.Д.Сиротюк. – К.: Освіта, 2010. – 303 с.
4. Ляшенко О.І. Формування фізичного знання учнів середньої школи: Логіко-дидактичні основи. – К.: Генеза, 1996. – 128 с.
2. Сиротюк В.Д. Фізика: підр. для 9 класу загальноосвіт. навч. закл. / В.Д.Сиротюк. – К.: Зодіак-ЕКО, 2009. – 209 с.
3. Сиротюк В.Д., Баштовий В.І. Фізика: підр. для 10 класів загальноосвіт. навч. закл. (рівень стандарту) / В.Д.Сиротюк. – К.: Освіта, 2010. – 303 с.
4. Ляшенко О.І. Формування фізичного знання учнів середньої школи: Логіко-дидактичні основи. – К.: Генеза, 1996. – 128 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (усна форма, 35%)
• екзаменаційний контроль (65 %, письмово-усна форма)
• екзаменаційний контроль (65 %, письмово-усна форма)
Методика навчання фізики: дидактичне проектування (курсова робота)
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.37
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: проф.Швай Роксоляна Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• уміння працювати з науково-методичною літературою під керівництвом наукового керівника;
• уміння аналізувати, узагальнювати, критично мислити;
• уміння робити самостійні висновки;
• уміння розв’язувати психолого-педагогічні проблеми;
• уміння системно мислити та застосовувати творчі здібності для виконання роботи;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій.
• уміння аналізувати, узагальнювати, критично мислити;
• уміння робити самостійні висновки;
• уміння розв’язувати психолого-педагогічні проблеми;
• уміння системно мислити та застосовувати творчі здібності для виконання роботи;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Методика навчання фізики
Короткий зміст навчальної програми:
Тематика курсових робіт відповідає змісту навчального модуля дисципліни “Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі”. Тему дослідження студент вибирає із запропонованого переліку або пропонує свою. Структура курсової роботи: зміст (план), вступ, основна частина, висновки, список використаної літератури.
Рекомендована література:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: посібник/Н. П. Волкова. – К.: Академія, 2012. – 615 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. пос. – К.: КДНК, 2003. -615 с.
4. Фіцула М.М, Педагогіка: посібник/ М.М, Фіцула. – К.: Академія, 2010. – 454 с.
5. Ягупов В В. Педагогіка: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2002. – 560 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. пос. – К.: КДНК, 2003. -615 с.
4. Фіцула М.М, Педагогіка: посібник/ М.М, Фіцула. – К.: Академія, 2010. – 454 с.
5. Ягупов В В. Педагогіка: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2002. – 560 с.
Методи і критерії оцінювання:
• попереднє оцінювання якості курсової роботи науковим керівником – 75%
• оцінювання захисту курсової роботи –25 %
• оцінювання захисту курсової роботи –25 %