Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Методика навчання права: інноваційні технології

Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.52
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: професор Криштанович Мирослав Франкович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- здатність застосування іноваційних технологій у навчальному процесі та навчальному закладі а також отримати базові знання в галузі наук про освіту, необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін;
- здатність використання програмного забезпечення у навчанні права;
- здатність складати, оформлювати і оперувати навчальною документацією при формуванні та реалізації навчально-виховного процесу;
- здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати й узагальнювати зовнішню і внутрішню інформацію для здійснення навчально-виховного процесу у навчальному закладі, мотивування учнів та студентів, контролю їх навчальних досягнень
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Психологія
- Правозновство
- Методика навчання права: дидактичне проектування
- Загальна педагогіка.
Короткий зміст навчальної програми:
У процесі вивчення курсу важливо зосередити увагу на засвоєнні таких теоретичних питань: завдання педагогіки, проблеми розвитку особистості та їх значення для виховання; зміст і розвиток педагогічних теорій, внесок видатних педагогів України та світу в педагогічну науку; основні категорії педагогіки; методи педагогічних досліджень; закономірності, принципи навчання та виховання; основні наукові засади теорії навчання і виховання, шляхи і способи організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах; наукові та організаційні засади системи освіти України, специфіка навчальних закладів різного типу; функціональні обов’язки вчителя, вихователя, викладача та психолого-педагогічні вимоги до них.
Рекомендована література:
1. Апостолова Г.В. Електронна техніка і безпека розвитку дитячих здібностей.// Безпека життєдіяльності. – 2003. – №10. – с. 16-18.
2. Гершунский Б.С. Компьютеризация в сфере образования: проблемы и перспективы. - М.: Педагогика, 1987. - 263 с.
3. Даценко І.І., Габович Р.Д., Йонда М.Є. Умови праці з комп'ютером і їх оптимізація: Науково практичне видання. – Львів, 1998. – 40 с.
4. Чужикова В. Г. Методика викладання права : навч. посіб. [для студ. юрид. ф-тів вищ. навч. закл.] / В. Г. Чужикова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". — К. : КНЕУ, 2009.
Методи і критерії оцінювання:
- спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань – ессе, презентації, тестові завдання, реферати;
- підсумковий контроль (40%, поточний контроль; 60%, заліковий тестовий контроль).