Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика навчання загальнотехнічних дисциплін: інноваційні технології
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.60
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: доцент Ієвлєв Олександр Миколайович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати основні, найбільш відомі інноваційні технології у навчанні загальнотехнічних дисциплін.
• запроваджувати у освітній процес нові інформаційні технології навчання загальнотехнічних дисциплін;
• вміло застосовувати різноманітні методи, форми, прийоми навчання для викладання загальнотехнічних дисциплін;
• відбирати і застосовувати необхідні засоби наочності з метою активізації нового матеріалу, в тому числі із використанням інформаційних технологій.
• запроваджувати у освітній процес нові інформаційні технології навчання загальнотехнічних дисциплін;
• вміло застосовувати різноманітні методи, форми, прийоми навчання для викладання загальнотехнічних дисциплін;
• відбирати і застосовувати необхідні засоби наочності з метою активізації нового матеріалу, в тому числі із використанням інформаційних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Загальна педагогіка
Методика викладання загальнотехнічних дисциплін: дидактичне проектування
Основи психології та педагогіки
Методика викладання загальнотехнічних дисциплін: дидактичне проектування
Основи психології та педагогіки
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчення дисципліни дозволить студентам опанувати інноваційні технології і використовувати їх у практиці викладання загальнотехнічних дисциплін: сучасні методи та технології; особливості використання аудіовізуальних матеріалів у процесі формування комунікативної компетентності учнів; робота з навчально комп’ютерними програмами при навчанні загальнотехнічних дисциплін; дистанційна технологія навчання. інформаційні та телекомунікаційні інновації; використання інтерактивних ресурсів (блоги, форуми, електронна пошта).
Рекомендована література:
1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: історія, теорія : підруч. / А. М. Алексюк. - К. : Либідь, 1998. - 558 с.
2. Артемова Л. В. Педагогіка і методика вищої школи : Навч.-метод. посіб. для викл., асп., студ. магістратури / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с.
3. Бондар В. І. Дидактика : Підручник / В. І. Бондар. - К. : Либідь, 2005. - 264 с.
4. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. / А. І. Кузьмінський. - К. : Знання, 2005. - 488 с.
5. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навч. посіб. К.: Видав.центр «Просвіта», 2000.
6. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : Підр. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. 500 с.
7. Пєхота О.М. , Кіктенко А.З. та ін.; /За заг. Ред. О.М. Пєхоти/ Освітні технології: Навч. – метод. посіб. К.: 2003.
8. Прокопенко І.Ф., Євдокімов В.І. Педагогічні технології: Навч. посіб. Харків: Колегіум, 2005.
9. Січкарук О. Інтерактивні методи навчання у вищій школі: Навч.-метод. посіб. К. : Таксон, 2006.
10. Чепіль М. М. /М. М. Чепіль, Н. 3. Дудник/ Педагогічні технології : Навч. посіб. К. : Академвидав, 2012.
2. Артемова Л. В. Педагогіка і методика вищої школи : Навч.-метод. посіб. для викл., асп., студ. магістратури / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с.
3. Бондар В. І. Дидактика : Підручник / В. І. Бондар. - К. : Либідь, 2005. - 264 с.
4. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. / А. І. Кузьмінський. - К. : Знання, 2005. - 488 с.
5. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навч. посіб. К.: Видав.центр «Просвіта», 2000.
6. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : Підр. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. 500 с.
7. Пєхота О.М. , Кіктенко А.З. та ін.; /За заг. Ред. О.М. Пєхоти/ Освітні технології: Навч. – метод. посіб. К.: 2003.
8. Прокопенко І.Ф., Євдокімов В.І. Педагогічні технології: Навч. посіб. Харків: Колегіум, 2005.
9. Січкарук О. Інтерактивні методи навчання у вищій школі: Навч.-метод. посіб. К. : Таксон, 2006.
10. Чепіль М. М. /М. М. Чепіль, Н. 3. Дудник/ Педагогічні технології : Навч. посіб. К. : Академвидав, 2012.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль: практичні заняття, індивідуальне науково-дослідне завдання (40%);
• підсумковий контроль: екзамен (60%)
• підсумковий контроль: екзамен (60%)