Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Теорія та методика педагогічного дослідження
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.O.5
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: доцент Ієвлєв Олександр Миколайович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати теорію педагогічного дослідження;
• володіти методикою педагогічного дослідження, навичками роботи із науковими джерелами різного типу;
• вміти організовувати експеримент, виконувати збір та обробку інформації, оформляти результати проведеного дослідження..
• володіти методикою педагогічного дослідження, навичками роботи із науковими джерелами різного типу;
• вміти організовувати експеримент, виконувати збір та обробку інформації, оформляти результати проведеного дослідження..
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна педагогіка.
• Методика навчання інформатики (права): дидактичне проектування.
• Методика навчання інформатики (права): дидактичне проектування.
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття науки. Наукознавство. Сутність, зміст і особливості науково-пошукової діяльності у галузі педагогічних наук. Методика дослідницької діяльності: етапи науково-педагогічного дослідження. Методи науково-педагогічного дослідження. Інформаційне забезпечення науково-педагогічного дослідження. Особливості методики науково-педагогічного дослідження в педагогіці. Проектування тесту успішності як приклад педагогічного дослідження. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження.
Рекомендована література:
1. Вихрущ В.О. Методологія і методика наукового дослідження/ В.О.Вихрущ. – Тернопіль: вид. ТНПУ, 2014. – 224 с.;
2. Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям. - К.: АПН України, 2012. - 145 с.
3. Козловський Ю. М. Методика науково-педагогічного дослідження : конспект лекцій для здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти спеціальностей «Науки про осві-ту» та «Професійна освіта» / Ю. М. Козловський. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. - 80 с.
4. Методології наукових досліджень: Конспект лекцій для вивчення дисципліни для студентів освітнього рівня «магістр» спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації 073.07 «Управління навчальним закладом»/ Укл.: О.М. Ієвлєв. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2017. – 28 с.
2. Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям. - К.: АПН України, 2012. - 145 с.
3. Козловський Ю. М. Методика науково-педагогічного дослідження : конспект лекцій для здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти спеціальностей «Науки про осві-ту» та «Професійна освіта» / Ю. М. Козловський. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. - 80 с.
4. Методології наукових досліджень: Конспект лекцій для вивчення дисципліни для студентів освітнього рівня «магістр» спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації 073.07 «Управління навчальним закладом»/ Укл.: О.М. Ієвлєв. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2017. – 28 с.
Методи і критерії оцінювання:
- спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентація, реферати, тестові завдання.
- підсумковий контроль (40%, поточний контроль; 60%, заліковий тестовий контроль).
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентація, реферати, тестові завдання.
- підсумковий контроль (40%, поточний контроль; 60%, заліковий тестовий контроль).