Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Методика навчання загальнотехнічних дисциплін: контроль якості та тестування

Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.62
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: доцент Ієвлєв Олександр Миколайович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати основні, найбільш відомих методи контролю якості (тестування) при навчанні загальнотехнічних дисциплін;
• застосовувати набуті знання і розуміння при проведенні контролю якості при вивченні загальнотехнічних дисциплін;
• вміти складати контрольні завдання (тести успішності) для визначення рівня володіння навчальним матеріалом.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Методика викладання загальнотехнічних дисциплін: дидактичне проектування
Методика викладання загальнотехнічних дисциплін: інноваційні технології
Загальна педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчення дисципліни дозволить студентам опанувати різні форми проведення контролю якості та тестування з загальнотехнічних дисциплін, та проводити на практиці, проектувати тести і перевіряти їх якість за критеріями, оцінювати результати контролю якості в системі освіти, організовувати експеримент, оформляти результати проведеного контролю.
Рекомендована література:
1. Артемова Л. В. Педагогіка і методика вищої школи : навч.-метод. посіб. для викл., асп., студ. магістратури / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008.
2. Бондар В. І. Дидактика : Підручник / В. І. Бондар. - К. : Либідь, 2005.
3. В.А.Баженов, Г.М.Іваненко, О.В.Шишов, С.О.Пискунов Комп'ютерне тестування: Навч. посіб. К.: Каравела, 2010.
4. В.С.Фетісов Комп’ютерні технології в тестуванні . Ніжин, 2011.
5. Галян І.М. Психодіагностика: Підручник для студ. вищ. навч. закладів. Київ: Академвидав, 2009.
6. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. / А. І. Кузьмінський. - К. : Знання, 2005.
7. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017.
8. Половцев О.В., Маломуж Т.В. Комп'ютерне тестування: Посібник по розробці тестових завдань. Херсон, ХНТУ, 2004.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль: практичні заняття, індивідуальне науково-дослідне завдання (40%);
• підсумковий контроль: екзамен (60%)