Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Методика навчання математики: контроль якості та тестування

Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.42
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: професор Сікорський Петро Іванович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Результати навчання:
Знати основні складові контрольно-оцінювальних навчальних систем.
Критично аналізувати оцінювальні системи у провідних країнах Європи (Франція, Німеччина, Польща, Англія
Критично аналізувати оцінювальні системи у провідних країнах світу (США,Канада, Китай, Японія).
Визначати дидактичні принципи та педагогічні закономірності моделювання контрольно-оцінювальних систем з математики
Моделювати нові контрольно-оцінювальні системи у школах.
Порівнювати безпосередню і опосередковану системи оцінювання.
Проектувати дидактичні моделі оцінювання навчальних досягнень учнів на математичні предмети.
Моделювати контрольно-оцінювальні системи з модуля «Функція дійсної змінної»
Моделювати контрольно-оцінювальні системи з модуля «Многочлени, рівняння і нерівності».
Моделювати контрольно-оцінювальні системи з модуля «Тригонометричні функції довільного кута»
Моделювати контрольно-оцінювальні системи з модуля «Тригонометричні тотожності».
Моделювати контрольно-оцінювальні системи з модуля «Тригонометричні рівняння і нерівності»
Моделювати контрольно-оцінювальні системи з модуля «Похідна функції».
Моделювати контрольно-оцінювальні системи з модуля «Застосування похідної».
Моделювати контрольно-оцінювальні системи з модуля «Інтеграл і його застосування».
Моделювати контрольно-оцінювальні системи з модуля «Показникові і логарифмічні рівняння і нерівності»
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• елементарна алгебра
• геометрія
• методика викладання математики
Короткий зміст навчальної програми:
Основні поняття та категорії тестування. Критерії якості методу вимірювання. Тест як інструмент вимірювання. Типи тестових завдань і правила їх створення
Рекомендована література:
а) основна
1. Бабанский Ю.Н. Оптимизация учебно-воспитательного процесса. –М.: Просвещение», 1982. -191с.
2. Гельфанд М.Б. Формування математичних понять у процесі викладання алгебри і початків аналізу. К.: В-во «Рідна школа», 1976. -143с.
3. Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения. –М.: «Педагогика», 1986. -238с.
4. Иржавцева В.П., Федченко Л.Я. Систематизация и обобщение знаний учащихся в процессе изучения математики. К.: «Рад.шк.», 1988. -207с.
5. Метельський Н.В. Дидактика математики. Мн., Изд-во БГУ, 1975. -256с.
6. Сікорський П.І. Алгебра і початки аналізу. Для класів з поглибленим вивченням математики. 10 клас. ч.І. Л.: ФОПП Корпан Б.І. ч.І. 2009. – 392 с.
7. Сікорський П.І. Алгебра і початки аналізу. Для класів з поглибленим вивченням математики. 10 клас. ч.ІІ. Л.: ФОПП Корпан Б.І. ч.ІІ. 2009. – 310 с.
8. Сікорський П.І. Алгебра і початки аналізу. Для класів з поглибленим вивченням математики. 11 кл. ч.І. Л.: ФОП Корпан Б.І., 2010. – 268с.
9. Сікорський П.І. Алгебра і початки аналізу. Для класів з поглибленим вивченням математики. 11 кл. ч.ІІ. Л.: ФОП Корпан Б.І., 2010. – 268с.
10. Сікорський П.І., Біляковська О.О. Моделювання контрольно-оцінювальних систем у середній школі. Монографія. – Л.: ФОП Корпан Б.І., 2010.–178с.
11. Сікорський П.І. Викладання алгебри і початків аналізу за модульним принципом. Навчально-методичний посібник.- Львів: Електрон, 1998.- 230с.
12. Сікорський П.І. Вітер О.М. Проблеми структурування і генералізації навчального матеріалу. Монографія. Львів: ФОП Корпан Б.І., 2011. – 223
13. Сікорський П.І. Модульно-рейтингова система навчання в ліцеях. Навчально-методичний посібник. -Львів: Академічний експрес, 1997.- 96 с.
14. Сікорський П.І. Розвиток національної освіти і науки в Україні. Навчальний посібник. – Л.: ФОП Корпан Б.І., 2009 – 160 с.
15. Сікорський П.І. Теорія і методика диференційованого навчання. Монографія. –Львів: В-во “Сполом”, 2000. –421 с.
16. Фридман Л.М. Как научиться решать задачи. М.: Просвещение, 1979. -160с.
17. Фридман Л.М. Психолого-педагогические основы обучения математике в школе. –М.: Просвещение, 1983. -160с.
б) допоміжна
1. Глейзер Г.Д. Повышение эфективности обучения математике в школе. –М.: Просвещение, 1989. -240с.
2. Нове у викладанні математики. Збірник статей. К. В-во «Рідна школа», 1972. -160с.
3. Удосконалення навчально-виховної роботи з математики в школі. –К.: «Рідна школа»», 1979. -142с.
4. Эрдниев П.М. Преподавание математики в школе. –М.: «Просвещение», 1978. -302с.
Методи і критерії оцінювання:
• спостереження;
• письмовий контроль знань і умінь (тестування закритої та відкритої форми);
• реферати;
• самостійні і контрольні роботи.