Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Професійно-педагогічна мобільність викладача

Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.M.24
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: доцент Ієвлєв Олександр Миколайович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати сутність поняття «професійно-педагогічна мобільність», компетентності (компетенції), що її визначають,
• вміти використовувати дидактичні принципи/підходи/інноваційні технології для формування професійно-педагогічної мобільності майбутнього викладача,
• здатність виявляти професійно-педагогічну мобільність у професійній (педагогічній) діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Основи психології і педагогіки
Короткий зміст навчальної програми:
Професійно-педагогічна мобільність як основа успішної професійної діяльності викладача в умовах інформаційного суспільства суспільства та кризових явищ в економіці. Професійна кваліфікація педагогічного працівника. Компетентності, що визначають професійно-педагогічну мобільність викладача. Формування у випускника закладу вищої освіти професійно-педагогічної мобільності з використанням сучасних інноваційних технологій.
Рекомендована література:
1. Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 № 1556-VII [Електронний ресурс] // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 37-38, ст.2004) - Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/en/1556-18
2. Про освіту: Закон України від 05 вересня 2017 р. № 2145-19 [Електронний ресурс] // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст. 380. - Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/page
3. Іванченко Є. А. Професійна мобільність майбутніх фахівців : [навчально-методичний посібник] / Є. А. Іванченко. - Одеса : СМИЛ, 2004. - 120 с.
4. Сушенцева Л. Л. Основи професійної мобільності : навчально-методичний посібник / Лілія Леонідівна Сушенцева ; Інститут ПТО НАПН України. - Кривий Ріг : Видавничий дім, 2011. - 162 с.
Методи і критерії оцінювання:
- спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання