Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Загальна педагогіка
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.O.6
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: д.пед.н., проф. Вихрущ Віра Олександрівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Знати теоретичних основ загальної педагогіки на засадах автодидактики та андрагогіки;
• вміти аналізувати різні підходи до тлумачення сутності педагогічних явищ та розуміння їх впливу на становлення сучасної педагогічної думки, структури педагогічного процесу і прояв його закономірностей у різних педагогічних системах та на різних рівнях освіти;
• здатність моделювати педагогічні явища та процеси, передбачати їх наслідки у формуванні особистості; проектувати та реалізовувати на практиці навчально-виховну взаємодію.
• вміти аналізувати різні підходи до тлумачення сутності педагогічних явищ та розуміння їх впливу на становлення сучасної педагогічної думки, структури педагогічного процесу і прояв його закономірностей у різних педагогічних системах та на різних рівнях освіти;
• здатність моделювати педагогічні явища та процеси, передбачати їх наслідки у формуванні особистості; проектувати та реалізовувати на практиці навчально-виховну взаємодію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
психологія
Короткий зміст навчальної програми:
Методологічні основи загальної педагогіки. Предмет і завдання педагогіки на сучасному етапі. Сутність процесу, методів, форм та змісту виховання. Вікова періодизація та забезпечення індивідуальної траєкторії виховання. Формування, виховання та розвиток особистості. Система педагогічної взаємодії в цілому (“Теорія виховання”, „Дидактика”, „Управління навчальним закладом”) та в умовах відкритої освіти. Формування, виховання і розвиток особистості на засадах автодидактики. Науково-педагогічні дослідження, методи діагностики дистанційного та особистісно зорієнтованого навчально-виховного впливу.
Рекомендована література:
1. Максимюк С.П. Педагогіка: навчальний посібник. - К.: Кондор, 2009. - 670 с.;
2. Мартиненко С.М., Хоружа Л.Л. Загальна педагогіка. - К.: : МАУП, 2002. - 176 с.
3. Зайченко І.В. Педагогіка /І.В.Зайченко. - К.: вид-во Ліра, 2016. -608 с.
2. Мартиненко С.М., Хоружа Л.Л. Загальна педагогіка. - К.: : МАУП, 2002. - 176 с.
3. Зайченко І.В. Педагогіка /І.В.Зайченко. - К.: вид-во Ліра, 2016. -608 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (40 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (40 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)