Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика навчання іноземної мови: інноваційні технології
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.48
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Ільчишин Наталія Миронівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати сучасні тенденції вивчення іноземних мов та сучасні підходи до формування іншомовної компетенції,
• знати інноваційні методичні технології навчання іноземних мов;
• вміти використовувати сучасні інноваційні технології для навчання іншомовної компетенції;
• вміти впроваджувати інноваційні технології та методи під час проведення навчальних занять з іноземної мови.
• знати інноваційні методичні технології навчання іноземних мов;
• вміти використовувати сучасні інноваційні технології для навчання іншомовної компетенції;
• вміти впроваджувати інноваційні технології та методи під час проведення навчальних занять з іноземної мови.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Іноземна мова;
• Загальна педагогіка;
• Методика навчання іноземних мов: дидактичне проектування
• Загальна педагогіка;
• Методика навчання іноземних мов: дидактичне проектування
Короткий зміст навчальної програми:
Еволюція методів навчання іноземних мов. Комунікативні методи за Пасовим. Метод повної фізичної реакції. Драматико-педагогічний метод. Свідомо-порівняльний метод. Мовчазний метод. Дидактичні ігри для вивчення іноземної мови. Інформаційно-комунікаційні технології у вивченні іноземної мови.
Рекомендована література:
1. Морська Л.І. Інформаційні технології у навчанні іноземних мов: навчальний посібник /Л.І. Морська. – Тернопіль: Астон, 2008. – 256 с.
2. Крючков Г. Болонський процес – як гармонізація Європейської системи вищої освіти / Г. Крючков. — Педагогічна преса, 2004.
3. Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. / О. Пометун, Л. Пироженко. —К., 2002.
4. Ставицька І.В. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті / І.В.Ставицька [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті: ?http:// confesp.fl .kpi.ua/node/1103?. ? Загол. з екрану. ? Мова укр.
2. Крючков Г. Болонський процес – як гармонізація Європейської системи вищої освіти / Г. Крючков. — Педагогічна преса, 2004.
3. Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. / О. Пометун, Л. Пироженко. —К., 2002.
4. Ставицька І.В. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті / І.В.Ставицька [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті: ?http:// confesp.fl .kpi.ua/node/1103?. ? Загол. з екрану. ? Мова укр.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль: усне опитування (40%);
• підсумковий контроль (60% контрольний захід, екзамен)
• підсумковий контроль (60% контрольний захід, екзамен)