Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Соціальний маркетинг

Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 6.054.02.E.89
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: ас. Яцишин Уляна Володимирівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Використовувати понятійний апарат соціології в освітній, дослідницькій та інших сферах професійної діяльності.
Розуміти історію розвитку соціології, її сучасні концепції та теорії, основні проблеми.
Застосовувати положення соціологічних теорій та концепцій до дослідження соціальних змін в Україні та світі.
Пояснювати закономірності та особливості розвитку і функціонування соціальних явищ у контексті професійних задач.
Вільно спілкуватися державною та іноземною / іноземними мовами усно і письмово з професійних питань.
Вміти використовувати інформаційно-комунікаційні технології у процесі пошуку, збору та аналізу соціологічної інформації.
Обґрунтовувати власну позицію, робити та аргументувати самостійні висновки за результатами досліджень і аналізу професійної літератури.
Вміти розробляти програму соціологічного дослідження.
Володіти навичками збору соціальної інформації з використанням кількісних та якісних методів.
Презентувати результати власних досліджень для фахівців і нефахівців.
Концептуальні наукові та практичні знання.
Критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та/або навчання.
Поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності або навчання.
Збір, інтерпретація та застосування даних.
Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово.
Формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти.
Організація та керівництво професійним розвитком осіб та груп.
Здатність продовжувати навчання із значним ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Державне управління, громадська думка і процеси самоврядування в Україні.
кореквізити:
• Візуальна соціологія.
• Проблема злочинності та її регулювання в громаді.
• Репутаційний менеджмент у зв’язках з громадськістю.
• Управлінський консалтинг.
Короткий зміст навчальної програми:
Концепція сталого розвитку та поняття соціальної відповідальності. Передумови та історія виникнення соціального маркетингу. Сутність концепції соціально відповідального маркетингу. Маркетингові дослідження у соціальній сфері. Соціально відповідальне управління підприємством. Комплекс соціального маркетингу. Інструментарій соціально відповідального маркетингу. Маркетингові комунікації. Екологічний маркетинг. Маркетинг благодійних та волонтерських організацій. Маркетинг в некомерційній та невиробничій сферах. Соціальна звітність та аудит соціальної відповідальності підприємств.
Рекомендована література:
1. Герасимяк, Н. В. (2014). Соціально-відповідальний маркетинг як одна з передових концепцій сучасного маркетингу. Збірник наукових праць Луцького національного технічного університету, (14), 14.
2. Дєліні, М. М. (2017). Соціальний та благодійний маркетинг у системі соціально-економічної відповідальності бізнесу. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки, (27 (1)), 135-138.
3. Іванов, С. В. (2018). Корпоративно-соціальна відповідальність і соціально-етичний маркетинг: проблема взаємодії в сфері бізнесу. Економічний простір, (133), 166-182.
4. Міцура, О. О., & Провозьон, Ю. М. (2011). Досвід використання комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі. Маркетинг і менеджмент інновацій, (4 (2)), 147-154.
5. Панухник, О. В., & Плекан, У. М. (2017). Соціальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоздатності підприємств.
6. Решетнікова, І. Л. (2018, November). Соціальний і етичний маркетинг: конфлікт цілей та інструментів їх досягнення. Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції (pp. 205-207). Видавництво Львівської політехніки.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмова форма (60%)