Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Управлінський консалтинг
Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 6.054.02.E.90
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: к.біол.н., доцент Козак Марта Ярославівна.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Використовувати понятійний апарат соціології в освітній, дослідницькій та інших сферах професійної діяльності.
Розуміти історію розвитку соціології, її сучасні концепції та теорії, основні проблеми.
Застосовувати положення соціологічних теорій та концепцій до дослідження соціальних змін в Україні та світі.
Пояснювати закономірності та особливості розвитку і функціонування соціальних явищ у контексті професійних задач.
Вільно спілкуватися державною та іноземною / іноземними мовами усно і письмово з професійних питань.
Ефективно виконувати різні ролі (зокрема організатора, комунікатора, критика, генератора ідей, виконавця тощо) у команді в процесі вирішення фахових задач.
Вміти використовувати інформаційно-комунікаційні технології у процесі пошуку, збору та аналізу соціологічної інформації.
Обґрунтовувати власну позицію, робити та аргументувати самостійні висновки за результатами досліджень і аналізу професійної літератури.
Вміти розробляти програму соціологічного дослідження.
Володіти навичками збору соціальної інформації з використанням кількісних та якісних методів.
Презентувати результати власних досліджень для фахівців і нефахівців.
Знати та дотримуватися етичних норм професійної діяльності соціолога.
Концептуальні наукові та практичні знання.
Критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та/або навчання
Поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності або навчання.
Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації
Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово.
Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами.
Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах
Формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти.
Розуміти історію розвитку соціології, її сучасні концепції та теорії, основні проблеми.
Застосовувати положення соціологічних теорій та концепцій до дослідження соціальних змін в Україні та світі.
Пояснювати закономірності та особливості розвитку і функціонування соціальних явищ у контексті професійних задач.
Вільно спілкуватися державною та іноземною / іноземними мовами усно і письмово з професійних питань.
Ефективно виконувати різні ролі (зокрема організатора, комунікатора, критика, генератора ідей, виконавця тощо) у команді в процесі вирішення фахових задач.
Вміти використовувати інформаційно-комунікаційні технології у процесі пошуку, збору та аналізу соціологічної інформації.
Обґрунтовувати власну позицію, робити та аргументувати самостійні висновки за результатами досліджень і аналізу професійної літератури.
Вміти розробляти програму соціологічного дослідження.
Володіти навичками збору соціальної інформації з використанням кількісних та якісних методів.
Презентувати результати власних досліджень для фахівців і нефахівців.
Знати та дотримуватися етичних норм професійної діяльності соціолога.
Концептуальні наукові та практичні знання.
Критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та/або навчання
Поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності або навчання.
Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації
Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово.
Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами.
Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах
Формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Соціальний маркетинг,
кореквізити:
• Репутаційний менеджмент у зв’язках з громадськістю
• Соціальний маркетинг,
кореквізити:
• Репутаційний менеджмент у зв’язках з громадськістю
Короткий зміст навчальної програми:
Вступ до управлінського консалтингу: зміст і місце в структурі соціологічного знання. Основні поняття про управлінське консультування. Ретроспективний аналіз розвитку консалтингу. Управлінські школи. Види консалтингових послуг Організація як об’єкт управлінського консультування. Консультування і зміни в організації. Процес управлінського консультування. Поняття комунікаційного процесу. Консалтинг як діяльність консультаційної служби. Структура консультаційної служби Етичні норми та стандарти практичної діяльності консалтингових компаній
Рекомендована література:
1. Адизес И. Управление жизненным циклом корпорации / пер. с англ.; под науч. ред. А. Г. Сеферяна. СПб.: Питер, 2007
2. Верба В.А. Структурна конфігурація вітчизняного ринку консалтингових послуг. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Серія: Проблеми економіки та управління. Вип. 683. Львів, 2010. С. 49–54.
3. Васильев Г. А., Деева Е. М. Управленческое консультирование: Учеб. пособие. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004.
4. Гончарова М.Л. Управлінське консультування в Україні: основні проблеми, тенденції та напрямки розвитку. Актуальні проблеми економіки №2(164), 2015.
5. Коуп М. 7 основ консалтинга: Пер. с англ. СПб.: Питер, 2007.
6. Э. де Хаан. Бесстрашный консалтинг. Искушения, риски и ограничения профессии: Пер. с англ. СПб.: Питер, 2008
7. Попова Н. В., Гурова К.Д. Управлінський консалтинг : навчальний посібник; 2-ге вид. Х. : Видавництво «ВДЕЛЕ», 2016. 306 с.
8. Управлінський консалтинг : підручник / Безкровний.М. Ф., Кропивко М. Ф., Палеха Ю. І., Іщенко Т. Д. К.: Видавництво Ліра-К, 2015. 336 с
9. Управленческое консультирование. Введение в профессию/ Под ред. М. Кубра; Пер. с англ.; Науч. ред. А. А. Гладышев. М.:Платинум, 2004.
2. Верба В.А. Структурна конфігурація вітчизняного ринку консалтингових послуг. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – Серія: Проблеми економіки та управління. Вип. 683. Львів, 2010. С. 49–54.
3. Васильев Г. А., Деева Е. М. Управленческое консультирование: Учеб. пособие. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004.
4. Гончарова М.Л. Управлінське консультування в Україні: основні проблеми, тенденції та напрямки розвитку. Актуальні проблеми економіки №2(164), 2015.
5. Коуп М. 7 основ консалтинга: Пер. с англ. СПб.: Питер, 2007.
6. Э. де Хаан. Бесстрашный консалтинг. Искушения, риски и ограничения профессии: Пер. с англ. СПб.: Питер, 2008
7. Попова Н. В., Гурова К.Д. Управлінський консалтинг : навчальний посібник; 2-ге вид. Х. : Видавництво «ВДЕЛЕ», 2016. 306 с.
8. Управлінський консалтинг : підручник / Безкровний.М. Ф., Кропивко М. Ф., Палеха Ю. І., Іщенко Т. Д. К.: Видавництво Ліра-К, 2015. 336 с
9. Управленческое консультирование. Введение в профессию/ Под ред. М. Кубра; Пер. с англ.; Науч. ред. А. А. Гладышев. М.:Платинум, 2004.
Методи і критерії оцінювання:
• робота на практичних заняттях (усне опитування, участь у дискусіях та інтерактивних вправах), індивідуальна контрольна робота (40%)
• підсумкова контрольна робота ( екзамен): письмова форма (60%)
• підсумкова контрольна робота ( екзамен): письмова форма (60%)