Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності
Спеціальність: Соціальне забезпечення
Код дисципліни: 6.232.02.E.76
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: Тюріна Т.Г.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Здатність продемонструвати фахові компетентності отримані в процесі опанування різних дисциплін;
2. Здатність продемонструвати професійні вміння та навички отримані в процесі проходження виробничих та переддипломної практики;
3. Здатність застосовувати загальнолюдські принципи співіснування та етичні норми поведінки відносно людей та оточуючого середовища;
4. Здійснювати самоаналіз та самооцінку, викорінювати шкідливі звички та власні недоліки, шанувати традиції і звичаї українського народу та культурний спадок цивілізацій, застосовувати соціально-екологічні знання співіснування в навколишньому середовищі;
5. Застосовувати базові знання з напрямів, форм, методів наукових досліджень в галузі соціального забезпечення
6. Використовувати наукові знання в галузі інформатики та сучасних інформаційних технологій;
7. Здатність використовувати знання комплексно у вирішенні соціально-економічних проблем суспільства;
8. Використовувати базові знання про принципи державної соціальної політики та шляхи соціального забезпечення населення;
9. Виявляти закономірності соціального, політичного та економічного розвитку держави та можливості формування системи соціального захисту України;
10. Використовувати механізми призначення фінансової соціальної допомоги;
11. Застосовувати засоби соціально-правової політики в сфері соціального захисту, базові знання з юриспруденції та законодавства України в галузі соціального забезпечення
12. Аналізувати та пояснювати актуальні процеси у соціальній сфері та соціальному забезпеченні;
13. Здійснювати пошук інформації з різних джерел для розв’язання фахових задач;
14. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування нових ідей;
15. Критично оцінювати отримані результати, опрацьовувати та аргументовано захищати прийняті рішення на основі фактичних / емпіричних даних практики;
16. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних та державних інтересів.
17. Застосовувати свої знання та розуміння для здійснення професійної діяльності у сфері соціального забезпечення, спрямованої на соціально – економічні зміни;
18. Застосовувати свої знання для фахового консультування споживачів послуг соціального забезпечення;
19. Надавати об’єктивну фахову інформацію центральним та місцевим органам державної влади, місцевого самоуправління, громадським організаціям з питань соціального розвитку, формування і оцінювання послуг соціального забезпечення, соціальної політики;
20. Здійснювати аналітичну, дослідницьку діяльність для встановлення регіональних, місцевих закономірностей і особливостей виникнення, розвитку, розв’язання і попередження проблем соціального забезпечення;
21. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі міждисциплінарної команди фахівців.
22. Здатність використовувати усну та письмову комунікацію українською мовою для здійснення професійної діяльності;
23. Здатність до самостійної автономної професійної роботи та виконання фахових завдань у складі мультидисциплінарних команд фахівців;
24. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення;
25. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань відповідно до новітніх тенденцій розвитку суспільних наук;
26. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети
2. Здатність продемонструвати професійні вміння та навички отримані в процесі проходження виробничих та переддипломної практики;
3. Здатність застосовувати загальнолюдські принципи співіснування та етичні норми поведінки відносно людей та оточуючого середовища;
4. Здійснювати самоаналіз та самооцінку, викорінювати шкідливі звички та власні недоліки, шанувати традиції і звичаї українського народу та культурний спадок цивілізацій, застосовувати соціально-екологічні знання співіснування в навколишньому середовищі;
5. Застосовувати базові знання з напрямів, форм, методів наукових досліджень в галузі соціального забезпечення
6. Використовувати наукові знання в галузі інформатики та сучасних інформаційних технологій;
7. Здатність використовувати знання комплексно у вирішенні соціально-економічних проблем суспільства;
8. Використовувати базові знання про принципи державної соціальної політики та шляхи соціального забезпечення населення;
9. Виявляти закономірності соціального, політичного та економічного розвитку держави та можливості формування системи соціального захисту України;
10. Використовувати механізми призначення фінансової соціальної допомоги;
11. Застосовувати засоби соціально-правової політики в сфері соціального захисту, базові знання з юриспруденції та законодавства України в галузі соціального забезпечення
12. Аналізувати та пояснювати актуальні процеси у соціальній сфері та соціальному забезпеченні;
13. Здійснювати пошук інформації з різних джерел для розв’язання фахових задач;
14. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування нових ідей;
15. Критично оцінювати отримані результати, опрацьовувати та аргументовано захищати прийняті рішення на основі фактичних / емпіричних даних практики;
16. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних та державних інтересів.
17. Застосовувати свої знання та розуміння для здійснення професійної діяльності у сфері соціального забезпечення, спрямованої на соціально – економічні зміни;
18. Застосовувати свої знання для фахового консультування споживачів послуг соціального забезпечення;
19. Надавати об’єктивну фахову інформацію центральним та місцевим органам державної влади, місцевого самоуправління, громадським організаціям з питань соціального розвитку, формування і оцінювання послуг соціального забезпечення, соціальної політики;
20. Здійснювати аналітичну, дослідницьку діяльність для встановлення регіональних, місцевих закономірностей і особливостей виникнення, розвитку, розв’язання і попередження проблем соціального забезпечення;
21. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі міждисциплінарної команди фахівців.
22. Здатність використовувати усну та письмову комунікацію українською мовою для здійснення професійної діяльності;
23. Здатність до самостійної автономної професійної роботи та виконання фахових завдань у складі мультидисциплінарних команд фахівців;
24. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення;
25. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань відповідно до новітніх тенденцій розвитку суспільних наук;
26. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Запобігання конфліктів та професійна етика
Навчальна практика
Навчальна практика
Короткий зміст навчальної програми:
Культура професійного спілкування; професійне спілкування як реалізація індивідуальних творчих здібностей спеціаліста, умови та шляхи розвитку культури професійного спілкування соціального працівника.
Рекомендована література:
1. Берестенко О. Г.Культура професійного спілкування : навч.-метод. посіб. для студ. ден. та заоч. форм навчання всіх спец. гума-ніт. профілю– Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2013. – 299 с.
2. Педагогічна майстерніс: підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамушенко, І. Ф. Кривонос та ін., за ред. І. А. Зязюна. –– К.: Вища шк.,2004. – 422 с.
3. Харченко С. Я. Професійна етика соціального педагога : навч.-метод. посіб. / С. Я. Харченко, Н. П. Краснова, Л. П. Харченко. – Луганськ : ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2009. – 564 с.
2. Педагогічна майстерніс: підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамушенко, І. Ф. Кривонос та ін., за ред. І. А. Зязюна. –– К.: Вища шк.,2004. – 422 с.
3. Харченко С. Я. Професійна етика соціального педагога : навч.-метод. посіб. / С. Я. Харченко, Н. П. Краснова, Л. П. Харченко. – Луганськ : ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2009. – 564 с.
Методи і критерії оцінювання:
лекції, семінарські заняття, самостійна робота
• Усне опитування, реферат (40%).
• Підсумковий контроль(залік) -60%
• Усне опитування, реферат (40%).
• Підсумковий контроль(залік) -60%