Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Менеджмент соціального забезпечення
Спеціальність: Соціальне забезпечення
Код дисципліни: 6.232.01.E.69
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: доц. Козак Марта Ярославівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
•Здатність продемонструвати фахові компетентності отримані в процесі опанування різних дисциплін;
2. Здатність продемонструвати професійні вміння та навички отримані в процесі проходження виробничих та переддипломної практики;
3. Здатність застосовувати загальнолюдські принципи співіснування та етичні норми поведінки відносно людей та оточуючого середовища
4. Здатність проявляти доброзичливість, толерантність турботу про інших, протистояти проявам расової, національної, статевої та вікової дискримінації
5. Здійснювати об’єктивну оцінку реальності, визнавати міжнародні стандарти та принципи життєдіяльності
6. Уникати емоційно кризових і конфліктних ситуацій
7. Чітко формулювати свої думки та їх висловлювати, зберігати об’єктивність, послідовність та трудову активність в екстремальних ситуаціях
8. Уникати перевантажень та професійного вигорання, розвивати стресовитривалість
11. Застосовувати уміння використовувати базові знання з фундаментальних наук;
12. Застосовувати базові знання з напрямів, форм, методів наукових досліджень в галузі соціального забезпечення
28. Виявляти готовність до взаємодії з колегами по роботі, приймати управлінські рішення в організації роботи виконавців
Аналізувати та пояснювати актуальні процеси у соціальній сфері та соціальному забезпеченні;
2. Здійснювати пошук інформації з різних джерел для розв’язання фахових задач;
3. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування нових ідей
4. Критично оцінювати отримані результати,опрацьовувати та аргументовано захищатиприйняті рішення на основі фактичних /емпіричних даних практики
5. Поєднувати теорію і практику, а такожприймати рішення та виробляти стратегіюдіяльності для вирішення завданьспеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних та державних інтересів
Надавати об’єктивну фахову інформацію центральним та місцевим органам державної влади, місцевого самоуправління, громадським організаціям з питань соціального розвитку, формування і оцінювання послуг соціального забезпечення, соціальної політики
5. Ефективно працювати як індивідуально,так і у складі міждисциплінарної командифахівців
Здатність до самостійної автономної професійної роботи та виконання фахових завдань у складі мультидисциплінарних команд фахівців
4. Здатність до самостійної автономної професійної роботи та виконання фахових завдань у складі мультидисциплінарних команд фахівців;
5. Здатність до використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях
6. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення;
7. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики
2. Здатність продемонструвати професійні вміння та навички отримані в процесі проходження виробничих та переддипломної практики;
3. Здатність застосовувати загальнолюдські принципи співіснування та етичні норми поведінки відносно людей та оточуючого середовища
4. Здатність проявляти доброзичливість, толерантність турботу про інших, протистояти проявам расової, національної, статевої та вікової дискримінації
5. Здійснювати об’єктивну оцінку реальності, визнавати міжнародні стандарти та принципи життєдіяльності
6. Уникати емоційно кризових і конфліктних ситуацій
7. Чітко формулювати свої думки та їх висловлювати, зберігати об’єктивність, послідовність та трудову активність в екстремальних ситуаціях
8. Уникати перевантажень та професійного вигорання, розвивати стресовитривалість
11. Застосовувати уміння використовувати базові знання з фундаментальних наук;
12. Застосовувати базові знання з напрямів, форм, методів наукових досліджень в галузі соціального забезпечення
28. Виявляти готовність до взаємодії з колегами по роботі, приймати управлінські рішення в організації роботи виконавців
Аналізувати та пояснювати актуальні процеси у соціальній сфері та соціальному забезпеченні;
2. Здійснювати пошук інформації з різних джерел для розв’язання фахових задач;
3. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування нових ідей
4. Критично оцінювати отримані результати,опрацьовувати та аргументовано захищатиприйняті рішення на основі фактичних /емпіричних даних практики
5. Поєднувати теорію і практику, а такожприймати рішення та виробляти стратегіюдіяльності для вирішення завданьспеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних та державних інтересів
Надавати об’єктивну фахову інформацію центральним та місцевим органам державної влади, місцевого самоуправління, громадським організаціям з питань соціального розвитку, формування і оцінювання послуг соціального забезпечення, соціальної політики
5. Ефективно працювати як індивідуально,так і у складі міждисциплінарної командифахівців
Здатність до самостійної автономної професійної роботи та виконання фахових завдань у складі мультидисциплінарних команд фахівців
4. Здатність до самостійної автономної професійної роботи та виконання фахових завдань у складі мультидисциплінарних команд фахівців;
5. Здатність до використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях
6. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення;
7. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Навчальна практика
Організаційно-кадрова робота в соціальному забезпеченні
Запобігання конфліктів і професійна етика
Маркетинг
Робота в громадах
Вступ до супервізії у соціальній роботі
Організаційно-кадрова робота в соціальному забезпеченні
Запобігання конфліктів і професійна етика
Маркетинг
Робота в громадах
Вступ до супервізії у соціальній роботі
Короткий зміст навчальної програми:
Контекст існування організацій, які надають соціальні послуги; Організації, що надають соціальні послуги та їхнє оточення; Організаційна структура; Організаційні зміни та розвиток; Організаційний дизайн;Адміністрування та менеджмент організацій, що надають соціальні послуги; Фінансовий менеджмент в організаціях, що надають соціальні послуги; Управління людськими ресурсами; Управління груповими процесами в організаціях; Управління волонтерами; Організаційні технології та інформаційні системи.
Рекомендована література:
• Балабанова Л.В. Управління персоналом: навч.посіб./Л.В.Балабанова , О.В.Сардак. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2011. – 471 c.;
• Данюк В.М. Менеджмент персоналу: навч.посіб./ В.М.Данюк, В.М.Петюх, С.О.Цимбалюк та ін.. – К.: КНЕУ, 2004. – 398 с.
• Коваль З.О. Менеджмент персоналу: навч.посібник/З.О.Коваль. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. -452 с.
• Палеха Ю.І. Менеджмент персоналу: навч.посіб./ Ю.І.Палеха. – К.:Знання, 2010.- 346 с.
• Kettner, P.M. (2002). Achieving excellence in the management of human service organizations. Boston, MA: Allynand Bacon.
• Lewis, J.A., Lewis, M.D., Packard, T., &Souflee, Jr., F. (2001). Management of human service programs (3rd ed.). Belmont, CA: Wadsworth/Thomson Learning.
• Данюк В.М. Менеджмент персоналу: навч.посіб./ В.М.Данюк, В.М.Петюх, С.О.Цимбалюк та ін.. – К.: КНЕУ, 2004. – 398 с.
• Коваль З.О. Менеджмент персоналу: навч.посібник/З.О.Коваль. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. -452 с.
• Палеха Ю.І. Менеджмент персоналу: навч.посіб./ Ю.І.Палеха. – К.:Знання, 2010.- 346 с.
• Kettner, P.M. (2002). Achieving excellence in the management of human service organizations. Boston, MA: Allynand Bacon.
• Lewis, J.A., Lewis, M.D., Packard, T., &Souflee, Jr., F. (2001). Management of human service programs (3rd ed.). Belmont, CA: Wadsworth/Thomson Learning.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)