Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг соціального забезпечення

Спеціальність: Соціальне забезпечення
Код дисципліни: 6.232.01.E.72
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: Кандидат політичних наук, асистент Яцишин Уляна Володимирівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. здатність продемонструвати фахові компетентності отримані в процесі опанування різних дисциплін
2. здійснювати об’єктивну оцінку реальності, визнавати міжнародні стандарти та принципи життєдіяльності застосовувати уміння використовувати базові знання з фундаментальних наук
3. застосовувати базові знання з напрямів, форм, методів наукових досліджень в галузі соціального забезпечення
4. використовувати наукові знання в галузі інформатики та сучасних інформаційних технологій
5. застосовувати методи збору інформації: аналіз документів, спостереження, опитування, експеримент, тестування, використовувати статистичну, методичну та нормативну базу системи соціального захисту населення
6. використовувати механізми призначення фінансової соціальної допомоги
7. використовувати базові знання про основи соціального захисту
8. визначати соціальні проблеми та потреби і причини їх виникнення, тенденції розвитку, наслідки, соціальний стан певних категорій населення
9. аналізувати ефективність реалізації соціально-економічної підтримки населення та здійснювати відповідну корекцію в межах компетентності
10. здатність здійснювати аналіз та координацію рівня матеріально-економічного захисту різних категорій населення
11. забезпечувати оптимальні моделі соціально-правового супроводу орієнтованих на загальнолюдські цінності
12. застосовувати нормативно-правову базу страхування в захисті соціальних груп населення
13. застосовувати нормативно-правову базу в захисті прав та свобод безробітних громадян
14. застосовувати нормативно-правову базу пенсійного забезпечення різних соціальних груп населення
15. аналізувати та пояснювати актуальні процеси у соціальній сфері та соціальному забезпеченні
16. здійснювати пошук інформації з різних джерел для розв’язання фахових задач
17. системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування нових ідей
18. критично оцінювати отримані результати, опрацьовувати та аргументовано захищати прийняті рішення на основі фактичних / емпіричних даних практики
19. поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних та державних інтересів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Робота в громадах
Менеджмент соціального забезпечення
Короткий зміст навчальної програми:
Соціальна сфера як об’єкт маркетингу. Маркетинг соціальних послуг як технологія організації функціонування соціальної сфери суспільства. Соціально-етичний маркетинг. Планування маркетингу соціального забезпечення. Розробка комплексу соціального маркетингу. Управління маркетингом соціального забезпечення. Соціальне програмування та психотехнології в маркетингу.
Рекомендована література:
1. Право соціального забезпечення: навч. посіб./авт.: С.М. Прилипко, Г.С. Гончарова та ін.; за заг. ред. В.В. Жернакова.-Х., 2013.
2. Соціальна політика : навч. посіб./ Климанська Л. Д., Малик І. Р., Савка В. Є. та ін.]. – 2-ге вид., випр. і доповн. – Львів, 2015.
3. Туленков М. В. Політика соціального захисту : [монографія] / М. В. Туленков, Ю. Ж. Шайгородський. — К., 2011.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль: виступи з есеями та рефератами за тематикою курсу, усне опитування (50%)
• підсумковий контроль: письмовий іспит у формі тестування (50%)