Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління товарним асортиментом

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.M.76
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., асист. каф. МО Беспалюк Христина Мирославівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання і розуміння наукових принципів, що лежать в основі менеджменту.
• розуміння методів та технології менеджменту, методів прийняття управлінських рішень, стилів лідерства та керівництва та розв'язання конфліктів.
• здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами.
• уміння використовувати професійні знання, навички та компетенції в менеджменті для дослідження економічних явищ і процесів на макро- та мікрорівні.
• здатність бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Маркетингові дослідження, Управління бізнесом;
кореквізити: Основи підприємництва.
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність товарного асортименту, його характеристики. Формування товарного асортименту на засадах маркетингового менеджменту . Управління бізнес-портфелем диверсифікованого підприємства. Підходи до управління товарним асортиментом. Особливості товарної інноваційної політики згідно галузевої приналежності підприємств. Організування і планування створення нового товару. Просування продуктових інновацій на ринок, взаємоузгодженість з базовим асортиментом. Партнерський маркетинг в товарній інноваційній політиці.
Рекомендована література:
1. Чухрай Н. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві: Підручник / Н. Чухрай, Р. Патора. – К.: Кондор, 2006. – 398с.
2. Чухрай Н.І. Прибутковий маркетинг / Н.І. Чухрай, А.О. Мавріна // Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 208 с.
3. Беспалюк Х.М. Управління товарним асортиментом з позиції маркетингу і логістики / Н.І. Чухрай, Х.М. Бойко (Беспалюк) // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – Хмельницьк, 2006. – №5. – С.12-16.
4. Беспалюк Х.М. Установлення оптимальної ціни на новий товар / Н.І. Чухрай, Х.М. Беспалюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми: ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2012. – № 4. – С. 23-33.
5. Яковлєв А.І. Управління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовах: монографія / А.І. Яковлєв, Л.С. Лаврєнтьєва. – Харків: НТУ «ХПІ», 2010. – 168 с.
Методи і критерії оцінювання:
- письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30 %);
- підсумковий контроль: залік– 70 % (письмово-усна форма).