Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Дослідження ринків

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.E.96
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., асист. каф. МО Беспалюк Христина Мирославівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань управління підприємствами та організаціями, використовуючи відомі методи.
2. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в управлінні підприємствами та організаціями.
3. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Маркетингові дослідження, Статистика,
Корреквізити: Моделювання динаміки бізнес-процесів
Короткий зміст навчальної програми:
Характеристика ринку промислової продукції. Характеристика ринку товарів кінцевого споживання. Дослідження споживчої поведінки учасників ринків. Прогнозування купівельної спроможності покупців. Методи дослідження ринків. Методи дослідження ринку інновацій. Вивчення реакції покупців на вихід нового та на зняття застарілого товару (послуги) з ринку. Дослідження життєвого циклу товару.
Рекомендована література:
1) Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
2) Мельников С.В. Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії: Монографія. – Одеса: ОНМУ, 2015. – 107 с.
3) Маркетингові дослідження: підручник : [Електронний ресурс] / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 357 с. – Режим доступу : http://nmu.org.ua.
Методи і критерії оцінювання:
- письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30 %);
- підсумковий контроль: екзамен – 70 % (письмово-усна форма).

Дослідження ринків (курсовий проект)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.E.100
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор:
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: