Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Товарознавство для логістики

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.07.E.206
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
у результаті вивчення модуля студент повинен знати суть споживчої вартості товару, принципи і методи класифікації товарів, групування товарів за їх властивостями, розмірами, областю використання, особливості споживчих властивостей продовольчих і непродовольчих товарів; порядок сертифікації та стандартизації товарів, правила їх упакування та маркування, а також транспортування та зберігання; уміти здійснити ідентифікацію окремого товару, формувати вимоги до нього та обґрунтувати їх, а також за необхідності вміти замінити дефіцитний або дорогий товар на економічний, підготувати необхідні комерційні документи, визначити шляхи вдосконалення товару і оцінювати економічну ефективність удосконалення товару.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: «Маркетинг», «Логістика»;
кореквізит: «Управління ланцюгами поставок»
Короткий зміст навчальної програми:
Товарознавство як наукова дисципліна Стандартизація товарів Класифікація і кодування товарів Асортимент товарів. Принципи управління асортиментом Вимоги до товарів, їх споживчі властивості і показники якості Види і засоби інформації про товар.
Рекомендована література:

1. Болотников А.А. Товароведение: Ч.1: Курс лекцій / А.А. Болотников. К.: МАУП, 1999. – 160 с.
2. Болотников А.А. Товароведение: Ч.2: Курс лекцій / А.А. Болотников. К.: МАУП, 2002. – 144 с.
3. Мамчин М.М., Лозинський В.Т. Товарознавство для логістики: Конспект лекцій для студентів економіки і менеджменту – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2016. – 123 с.
4. Марцин В.С. Економіка торгівлі: Підручник – К.: Знання, 2006, – 402 с.
5. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов. - Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 232 с.
6. Николаева М.А. Товароведение потребительских товаров. Теоретические основы: Учебник / М.А. Николаева. – М.: Норма, 1997.
7. Теплов В.И. Коммерческое товароведение: Учебник. / В.И. Теплов, М.В. Сероштан, В.Е. Борлев, В.А. Панасенко – М.: Издательский Дом «Доликов и Ко», 2001. – 620 с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль (25%): виконання розрахункової роботи, усне опитування.
підсумковий контроль (75 %): залікова контрольна робота, усне опитування.