Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інтернет-маркетинг

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.M.74
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Дмитрів А.Я., к.е.н., ст. викл. Довгунь О. С.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
- сутність інтернет-маркетингу та його значення в управлінні маркетингом підприємства;
- сучасний стан і тенденції розвитку технологій інтернет-маркетингу;
- особливості інтернет-маркетингу, методи та інструменти маркетингу, які використовуються на ринку;
- сучасні тенденції в розвитку теоретичних основ і практики інтернет-маркетингу, включаючи маркетинг взаємодії і партнерських відносин, маркетинг, орієнтований на вартість, розробку і використання моделей цінності товарів і послуг, використання IT-технологій в маркетинговій діяльності.
Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:

- Здатність продемонструвати знання у сфері Інтернет-маркетингу.
- Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів
- Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
- Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
- Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
- Здатність використовувати різноманітні методи, зокрема сучасні інформаційні технології, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
- Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
- Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.
- Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
- Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
- Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.


Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит: Маркетинг, Маркетингові дослідження
Кореквізит: Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Суть і основні завдання інтернет-маркетингу. Сутність та основні завдання маркетингової стратегії та діджитал-стратегії. Реклама в Інтернеті: основні види та їхні особливості. Сайт. Пошукова оптимізація сайту. FB та Instagram: ведення сторінок та основні можливості мереж. Копірайтинг, візуальне та графічне оформлення. Інші канали просування продукту підприємства: Linkedin, Google Ads, розсилки. Ефективність інтернет-маркетингу, веб-аналітика, прогнозування.
Рекомендована література:
1. Методичні вказівки до виконання практичних робіт з курсу «Інтернет-маркетинг»/
Укл.: Леонова С.В., Довгунь О.С., Дмитрів А.Я. — Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2020. – 22 с.
2. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу «Інтернет-маркетинг»/ Укл.: Леонова С.В., Довгунь О.С., Дмитрів А.Я. — Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2020. – 38 с.
3. Маркетингові дослідження: підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. Львів: Видавництво Львівської політехніки. - 2018. – 460с.
4. Сідак Альона. Маркетингові дослідження через Інтернет – інновація для України? [Електронний ресурс] / Альона Сідак – Режим доступу: http://innovations.com.ua /uk/digitallab/26/234/845.
5. Бойчук І.В. Інноваційні підходи до застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств / І.В. Бойчук // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2010. – С. 553-562.
6. Паранин В. Какие дополнительные сервисы интернет-магазина помогают увеличить продажи [Електронний ресурс] / В. Паранин. – Режим доступу: http://www.insales.ru/blog/2011/05/ 30/kak-uvelichit-prodazi-internet-magazina/.
7. Ілляшенко С.М. Аналіз ретроспективного та сучасного стану Інтернет-реклами і можливі напрямки розвитку / С.М. Ілляшенко, І.Ю. Іваницький // Маркетинг та менеджмент інновацій. – 2010. – № 1. – С. 57-66.
8. Котлер Ф. 10 смертних гріхів маркетингу. – В-во Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля". – 2018.- 160 с.
9. Мамыкин А.А. Стратегия и тактика маркетинга в Інтернет [Електронний ресурс] / А.А. Мамыкин. – Режим доступу: http://www.acgroup.ru/publics/managers/marketing _pub2.shtml.
10. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011, № 4, Т. ІІ http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ 73 С.М. Ілляшенко.
11. Практические примеры вирусного маркетинга [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.reklamist.com.ua/prakticheskie-primeryi-virusnogo-mark-894/.
12. А.Чорний. Цікаві факти про інтернет-торгівлю в світі в 2018 [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/
13. Ю.Ліщук. П’ять стратегій успіху [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://rau.ua/uk/novyni/nielsen-realnost-ritejla/
14. Інтернет-тенденції 2018 року. Статистика та факти в США та в усьому світі [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.vpnmentor.com/blog/ інтернет-тенденції-року-статистика/
15. К.Криворученко. Динаміка змін інтернет-маркетингу [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.nv.ua/ukr/experts/krivorychenko_e/dinamika-zmin-internet-marketinhu-2452850.html
16. Федоричак В. Тренди електронної комерції в 2016 – 2017 роках [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://lemarbet.com/ua/trends/trendy-elektronnoj-kommertsii-v-2015-2016-godah/
17. Сайт компанії з маркетингових досліджень [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.tns-ua.com
18. Карпіщенко О.О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікаційю. [Електронний ресурс] / О.О. Карпіщенко, Ю.Е. Логінова // Електронний архів Сумського державного університету. — Режим доступу: http://essuir.sumdu.edu.ua.
19. Спеціалізоване агентство контент-маркетингу Content Marketing. [Електронний ресурс]. ? Режим доступу: http://contentmarketing.com.ua/ tsifroviy-marketing-10-golovnihproblem.
20. Статистика регионов [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ua.all-biz.info/regions/?fuseaction=adm_main.showStatistics.
22. Social media marketing / Wikipedia [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.en.wikipedia.org/wiki/Social_media_marketing.
22. Інтернет-економіка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki /Інтернет-економіка.
23. Маркетингові дослідження [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gemius.com/ua/ru_research_studies.

Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (30%): виконання практичних завдань та лабораторних робіт, розв’язування тестових завдань, усне опитування.
- підсумковий контроль (70%): семестровий контроль.