Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Дослідження ринку інноваційних продуктів

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.110
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., асист. каф. МО Беспалюк Христина Мирославівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами.
2. Базові знання для роботи у сфері інноваційної діяльності на низовому рівні управління у лінійних та функціональних підрозділах організацій різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування.
3. Уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері інноваційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління.
4. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Маркетинг, Статистика, Стратегічне управління інноваційним розвитком,
Корреквізити: Методи моделювання інноваційних бізнес-процесів
Короткий зміст навчальної програми:
Характеристика ринку інновацій та його учасників. Дослідження споживчої поведінки учасників ринку. Прогнозування купівельної спроможності покупців інноваційних продуктів. Методи дослідження ринку інновацій промислового призначення. Методи дослідження ринку інновацій кінцевого споживання. Вивчення реакції покупців на новий товар (послугу). Дослідження процесу дифузії інновацій. Дослідження життєвого циклу інновацій.
Рекомендована література:
1) Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
2) Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник. –Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2011. – 262 с.
3) Чухрай Н.І. Управління інноваціями : навчальний посібник / Н.І. Чухрай, Л.С. Лісовська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 280 с.
4) Мельников С.В. Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії: Монографія. – Одеса: ОНМУ, 2015. – 107 с.
Методи і критерії оцінювання:
- письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30 %);
- підсумковий контроль: залік– 70 % (письмово-усна форма).