Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетингові дослідження

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.69
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гайванович Н.В., д.е.н., доц. Бочко О.Ю., практичні і лабораторні заняття - к.е.н., доц. Лихолат С.М., к.е.н., асист. Капраль О.В.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
у результаті вивчення модуля студент повинен: освоїти суть кожного етапу процесу маркетингового дослідження, оволодіти методами і інструментарієм прийняття прогнозних рішень, орієнтуватися на інформаційній базі маркетингових досліджень, вміти вибирати джерела, збирати, оцінювати і опрацьовувати необхідну інформацію та робити певні звіти з висновками про отримані результати вибіркових спостережень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит : «Статистика», «Економіко-математична методи»; кореквізити: «Маркетинг»
Короткий зміст навчальної програми:
Суть, роль, мета і завдання маркетингових досліджень. Алгоритм процесу маркетингового дослідження. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень. Маркетингова інформаційна система та її формування. Поняття місткості ринків. Ринкове агрегування та сегментування, їх використання при дослідженні цільових ринків. Розрахунок місткості ринку. Сегментація ринку як вихідний момент диференційованого маркетингу. Організація проведення вибіркових спостережень. Кількісна та якісна репрезентативність вибірки. Оцінка надійності результатів вибіркових спостережень. Аналіз ступеня конкуренції товарного ринку. Показники ринкової конкуренції. Ключові компетенції фірми. Підходи до вивчення поведінки споживачів. Моделі поведінки споживачів. Маркетинговий аналіз стану фірми за елементами комплексу маркетингу та функціями маркетингових досліджень . Презентація результатів маркетингових досліджень.
Рекомендована література:
1. Косар Н.С. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С. Косар, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський, C.В. Леонова. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 460 с.
2. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с.
3. Косенков С.І. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. І. Косенков. - К.: Вид. дім «Скарби», 2004. - 464 С.
4. Лилик І. В.,Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи. Практикум/ Лилик І. В., Кудирко О. В.. – К.: КНЕУ, 2010. – 313 С.
5. Полторак В. А. Маркетингові дослідження [Текст]: навч. посіб. / В.А. Полторак – К.: Центр навч. літ., 2003. –387 с.
6. Малхотра Нэреш. Маркетинговые исследования. Практическое руководство /Перев. с англ. / Малхотра Нэреш .- Москва - Санкт-Петербург –Киев, 2002.
7. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження:навчальний посібник- К:Знання України, 2010. - 299 С.
8. Рут Майк Дейл. Маркетинговые исследования в сфере B2B . Изд-во: Баланс-Клуб, 2006.- 432 С.
9. Хейг Пол.Маркетинговые исследования глазами заказчика. Изд-во: Баланс-Клуб/ Хейг Пол, Хейг Н., 2006. - 260 С.
10. Черчилль Г.Маркетинговые исследования. – Издание 5/ Черчилль Г., Браун Т. . Изд-во: Питер, 2007.- 704 С.
11. Элвин С. Бернс. Основы маркетинговых исследований с использованием Microsoft Excel +CD/Элвин С. Бернс, Рональд Ф.Изд-во: Диалектика-Вильямс, 2005. -704 С.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль (30%): письмові звіти з практичних і лабораторних робіт, усне опитування;
підсумковий контроль (семестровий екзамен): контрольне тестування, усне опитування (70%).

Маркетингові дослідження (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.07.E.200
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гайванович Н. В.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: структуру процесу ринкового дослідження; специфіку ринку логістичних послуг; методи збору первинної і вторинної інформації; розрахунок вибірки; основні методи та інструменти проведення дослідження; сучасні засоби обробки даних та презентації результатів дослідження.
Вміти: вибирати джерела; збирати, оцінювати і опрацьовувати необхідну інформацію; розробляти програму дослідження ринку логістичних послуг; формувати опитувальні анкети; застосовувати сучасні системи обробки інформації; формувати звіти з відповідними висновками та рекомендаціями.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: логістика, маркетинг, маркетингові дослідження.
кореквізити: транспортна логістика, складська логістика, міжнародна логістика.
Короткий зміст навчальної програми:
- Розробка концепції дослідження ринку, в т.ч. ринку логістичних послуг. - Розробка програми дослідження. - Кабінетні дослідження та аналіз вторинної інформації. - Планування польових досліджень. - Формування вибірки. - Аналіз інформації та презентація результатів. - Висновки і рекомендації.
Рекомендована література:
1. Косар Н.С. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С. Косар, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський, C.В. Леонова. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 460 с.
2. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с.
3. Косенков С.І. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. І. Косенков. - К.: Вид. дім «Скарби», 2004. - 464 С.
4. Лилик І. В.,Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи. Практикум/ Лилик І. В., Кудирко О. В.. – К.: КНЕУ, 2010. – 313 С.
5. Полторак В. А. Маркетингові дослідження [Текст]: навч. посіб. / В.А. Полторак – К.: Центр навч. літ., 2003. –387 с.
6. Малхотра Нэреш. Маркетинговые исследования. Практическое руководство /Перев. с англ. / Малхотра Нэреш .- Москва - Санкт-Петербург –Киев, 2002.
7. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження:навчальний посібник- К:Знання України, 2010. - 299 С.
8. Рут Майк Дейл. Маркетинговые исследования в сфере B2B . Изд-во: Баланс-Клуб, 2006.- 432 С.
9. Хейг Пол.Маркетинговые исследования глазами заказчика. Изд-во: Баланс-Клуб/ Хейг Пол, Хейг Н., 2006. - 260 С.
10. Черчилль Г.Маркетинговые исследования. – Издание 5/ Черчилль Г., Браун Т. . Изд-во: Питер, 2007.- 704 С.
11. Элвин С. Бернс. Основы маркетинговых исследований с использованием Microsoft Excel +CD/Элвин С. Бернс, Рональд Ф..Изд-во: Диалектика-Вильямс, 2005. -704 С.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсової роботи.