Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління комунікаціями туристичних організацій

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.105
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., доц. Новаківський Ігор Іванович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- поглиблені знання з управління інноваціями в галузі комунікацій: володіння сучасними методами управління при дослідженні елементів ринкового механізму, методологічними та методичними прийомами визначення ефективності комунікацій туристичних підприємств з використанням програмного забезпечення, сучасних інформаційних систем і технологій в управлінні інноваціями;
- здатність формувати та обґрунтовувати довгострокову інноваційну політику щодо управління комунікаціями туристично-рекреаційної сфери на основі прогнозування розвитку інформаційної інфраструктури;
- вміння впроваджувати нові ефективні інформаційні технології для туристичного підприємства, обґрунтовувати способи їх впровадження, оцінювати ефективність їх впровадження;
- здатність розв’язувати практичні економічні завдання у процесі управління конкурентоспроможністю інноваційної туристичної організації, що передбачає застосування відповідних методів, інструментів і моделей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити:
кореквізити: Організування туристичної діяльності
Короткий зміст навчальної програми:
Засади функціонування організацій туристично-рекреаційної галузі в умовах інтенсифікації розвитку та глобалізації інформаційної інфраструктури. Класифікація комунікацій організацій туристично-рекреаційної галузі, мета і завдання їх впровадження. Напрями інноваційних змін у сфері туристично-рекреаційного бізнесу. Методи формування інноваційних туристичних продуктів з рахуванням комунікаційної складової. Обґрунтування і оцінювання ефективності впровадження інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій. Забезпечення безпеки інформаційних комунікацій в сфері туристично-рекреаційної галузі.
Рекомендована література:
1. Гуцол А.В. Інноваційні технології в туризмі: Навч. посібник. - Северодонецьк: ПП «Поліграф-Сервіс», 2015. - 343 с.
2. Бунич Г.А. Туристический продукт: теория, практика, инновационные аспекты: Монография / Г.А. Бунич, В.А. Старцев. - М.: Союз-Пресс, 2012. - 236 с.
3. Новаківський І.І. Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід. Підручник / І.І. Новаківський, І.І. Грибик, Н.В. Смолінська – -К: Вид-вничий дім «Кондор» 2019. – 440 с.
4. Новаківський І.І., Карий І.О., Леськів М.Р. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посібник. – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. – 222 с.
5. Гуцол А.В. Інноваційні технології в туризмі: Навч. посібник. - Северодонецьк: ПП «Поліграф-Сервіс», 2015. - 343 с.
6. Новаківський І.І. Інформаційні системи в менеджменті: системний підхід. навч. посібник / І.І. Новаківський, І.І. Грибик, Т.В. Федак – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 260 с.
7. Туризм як національний пріоритет: колективна монографія за ред. І.М. Писаревського. – Х. ХНАМГ, 2010. – 284 c.
8. Скрипко Т.О. Менеджмент готельно-ресторанного господарства: Навчальний посібник / Т.О. Скрипко, О.О. Ланда. - Львів: Видавництво ЛКА, 2012. - 300 с.
Методи і критерії оцінювання:
- письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольні роботи (тільки для студентів заочної форми навчання) (40 %)
- підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)

Управління комунікаціями туристичних організацій (курсовий проект)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.108
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор:
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: