Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інформаційно-комунікаційний менеджмент

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.E.80
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., доц. Карий Олег Ігорович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• здатність критично оцінювати отримані результати діяльності, та аргументовано захищати прийняті рішення;
• здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях;
• здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Управління бізнесом,
• Управління інноваційною діяльністю.
кореквізити:
• Операційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Інформаційне суспільство і економіка. Інформаційні системи та технології в інформаційно-комунікаційному менеджменті. Розвиток інформаційних систем менеджменту. Пошук інформації для прийняття управлінських рішень. Проведення презентації. Електронний документообіг. Системи підтримки прийняття управлінських рішень у бізнесі та електронний бізнес. ІСМ в логістиці та виробництві. Інформаційні системи маркетингу. Інформаційна безпека в ІСМ.
Рекомендована література:
1. Новаківський І.І. Інформаційні системи в менеджменті: системний підхід: Навч. посіб. / Новаківський І.І., Грибик І.І., Федак Т.В. — Л.: В-во Нац. універсистету «Львівська політехніка», 2010. — 260 с.
2. Задорожко Г.І. Інформаційне забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства на основі створення інтегрованої інформаційної системи: монографія / Г.І. Задорожко. — Луганськ : Ноулідж, 2013. — 120 с.
3. Чорноус Г.О. Проактивне управління соціально-економічними системами на основі інтелектуального аналізу даних: методологія і моделі / Г.О. Чорноус. – Київ : ВПЦ "Київський університет", 2014. – 351с.
Методи і критерії оцінювання:

• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (70%)

Інформаційно-комунікаційний менеджмент (курсовий проект)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.E.84
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор:
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: